Hittar bara priserna till Sydney och Melbourne, men inga roliga routings utan det blir direktflygen vad jag kan se. Annars blir priset typ det dubbla om man flyger via HKG (tittade matrix några datum samt på expedia/mr jet).
Synd att det inte går att åka till Sydamerika med Qatar?
Tyvärr har jag inte lyckats övertala fru Golfkillen att det är värt 16-20k jämfört med economy. Därför blir det nog någon reserapport i ekonomi också.Det lär komma många reserapporter om Qatar Airways Business class under 2016.![]()
Tyvärr har jag inte lyckats övertala fru Golfkillen att det är värt 16-20k jämfört med economy. Därför blir det nog någon reserapport i ekonomi också.
Jag kan väl också erkänna att jag är osäker om det är värt de pengarna med en 2,5 och en 5,5 åring.Hmm... Book rejsen - lad hende opleve det... Så er der ingen vej tilbage![]()
Haha, jaha där ser man, så det är inget mellanrum utan bara att rad 14 kommer direkt efter rad 12?Alla platser är lika bra utom möjligen första raden där man kan störas av toa och köket.
Rad 13 saknas på många (alla?) flygbolag för det är ju otur. Många hotell saknar 13 de våningen
Då var det bokat en vända till Thailand för hela familjen, men hur går man tillväga för att välja platser om man har köpt genom Flygstolen? För 95 spänn skulle man kunna välja, men det framgår inte hur.