Senaste nytt

Ny Qatar-REA, boka 11-17 jan 2016

dala

Medlem
Det blir 2 v novemberlov i Thailand, det hade jag inte en tanke på innan igår.

9-åringens dröm, att flyga business long haul går i uppfyllelse :) Hela gänget, 2 vuxna 2 barn, från Oslo till Bangkok ToR för 27k. Kunde tom betala med Amex på flygstolen.se vilket hjälper till i jakten på 2-4-1 vouchern. Grym kampanj av Qatar och ännu grymmare tråd här på BC, tack för tipsen!
 

RonnieK

Medlem
Riktigt bra priser förutom till Dubai!
Det verkar som Qatar lyssnar på agehall :) Som även andra påpekat tidigare så sänktes priset till Dubai en dag in på rean.
qatar2.png
 
Det blir 2 v novemberlov i Thailand, det hade jag inte en tanke på innan igår.

9-åringens dröm, att flyga business long haul går i uppfyllelse :) Hela gänget, 2 vuxna 2 barn, från Oslo till Bangkok ToR för 27k. Kunde tom betala med Amex på flygstolen.se vilket hjälper till i jakten på 2-4-1 vouchern. Grym kampanj av Qatar och ännu grymmare tråd här på BC, tack för tipsen!
Är det en infant du har med också? Annars låter ju 27k extremt billigt?
 

Lollet

Medlem
Finns det någon sajt där jag kan boka mixade klasser förutom på Qatars egna sida?
Hittar nämligen inga t&r i business till bra priser i mitten/slutet av juli
 
Last edited:

RickardG

Medlem
Nu är det inte ekonomi utan business. Som jag skrev så visas det ekonomi under sammanställningen vid inloggning med medlemsnummer men klickar man in på respektive bokning så står det rätt, dvs business och First på respektive resa.
Ah, läste för snabbt o fastnade med ögonen på bilden där det stod Economy. My bad!
 
Toppen