Senaste nytt

Ny Qatar-REA, boka 11-17 jan 2016

På något sätt verkar priserna ligga rätt hos online-resebyråerna. Spädbarn kostar 10 % av biljettpriset och hon fick betala 1100 kr trots att våra biljetter endast kostade 8750 kr styck.

Jag är på vippen att knappa hem en resa på Expedia för mig, frugan och ungarna till Thailand, men med tanke på vad man har läst genom Agehalls budord så är man lite småskraj för att boka. Är man korkad eller smart om man bokar där snarare än direkt av QR?

Jag är på vippen att knappa hem en resa på Expedia för mig, frugan och ungarna till Thailand, men med tanke på vad man har läst genom Agehalls budord så är man lite småskraj för att boka. Är man korkad eller smart om man bokar där snarare än direkt av QR?
Det är fler som bokat via resebyrå, du får helt enkelt överväga om det är värt besparingen med att ta en "risk" att boka med resebyrå. Jag antar att er besparing ligger på omkring 10.000, för de pengarna skulle jag definitivt välja en resebyrå. Hur ofta blir det problem med ens flighter egentligen? Det är mer att när det väl blir problem så vill man inte få mer problem än man redan har.

Det är fler som bokat via resebyrå, du får helt enkelt överväga om det är värt besparingen med att ta en "risk" att boka med resebyrå. Jag antar att er besparing ligger på omkring 10.000, för de pengarna skulle jag definitivt välja en resebyrå. Hur ofta blir det problem med ens flighter egentligen? Det är mer att när det väl blir problem så vill man inte få mer problem än man redan har.

True... Nu fattas bara att komma på vilket av alla resmål som är roligast inklusive för barnen. :/

Tycker det känns som många biljetter försvann snabbare än vid tidigare rea. I går fanns det en hel del runt oktoberlovet men nu är det tunt. Särskilt eftersom vi letade 9 platser...

Jag bokar nästan alltid via nätresebyråer, ofta för att spara bara en hundralapp. Mina flygplan har flera gånger blivit inställda och försenade men jag har aldrig haft några problem med att bli ombokad och dylikt. Kanske har jag bara haft tur!?

Kunde inte hålla fingrarna från boka knappen. Går helt enkelt
inte att låta bli.:) Blev CPH-HKT-CPH början av november, 9647 Sek/Person.
Bokade genom flygstolen.se då QR skulle ha 12238 Sek/Person???
2591 Sek dyrare, skumt kan jag tycka. Men då jag bokade 3 biljetter
så "sparade" jag 7773 Sek totalt. Bokningen dök upp direkt på Manage
my booking på QRs sida så allt verkar frid & fröjd.

En liten udda grej som jag såg nu är att om man har flera bokningar med QR
som jag har och man loggar in på Manage my booking med sitt Privilege club
nummer så listas resorna som economy, men när man klickar in på varje bokning
så visas de rätt som business och first. Bugg i systemet kanske?

Visa bifogad bild 46521
Är det verkligen ett bra pris? 9647kr för en ekonomibiljett till Phuket?

Toppen