Senaste nytt

Ny Qatar-REA, boka 11-17 jan 2016

Såg att du bokade via MrJet? Vilka datum har du bokat. Jag såg att dom kan komma att lägga till vissa avgifter. Vilka skulle det vara i sådana fall?
4-13 nov

Extra bagage menar man men i C kan du alltid checka in en väska och jag har "gold" i Oneworld.

B787 Dreamliner mellan Arlanda-Doha och A380 mellan Doha-Bangkok.
Valde att flyga 777 dit mellan Doha - Bangkok då jag vill landa på eftermiddagen istället

Tror ni de billiga biljetterna till Bangkok i höst finns kvar på mr jet imorgon? Jag måste nämligen föra över pengar till mitt Coop medmera-kort. Jag har ingen lust att betala 18000 kr med mitt Ica bankkort. Men om de höjer priset till 11000 kr även på mr jet så är inte det heller så kul. o_O

Tror ni de billiga biljetterna till Bangkok i höst finns kvar på mr jet imorgon? Jag måste nämligen föra över pengar till mitt Coop medmera-kort. Jag har ingen lust att betala 18000 kr med mitt Ica bankkort. Men om de höjer priset till 11000 kr även på mr jet så är inte det heller så kul. o_O
Nej, man bokar först och funderar sen blev det här egentligen så bra?! :D

Är det någon som vet hur det går med avbokning/ombokning om man köper från resebyrå? Kommer det överdrivande extra kostnad?

Toppen