lillemannen
Medlem
Har bokat via Mr Jet men har ännu inte fått upp flightenHar noen faktisk booket business billetter hos Mr. Jet? Får dere opp turen som business under "Manage my booking" på qatarairways.com?
.
Nu kom den upp
Har bokat via Mr Jet men har ännu inte fått upp flightenHar noen faktisk booket business billetter hos Mr. Jet? Får dere opp turen som business under "Manage my booking" på qatarairways.com?
Tackar! Bokat till nov. från CPH till BKK för 8560:-
B787 Dreamliner mellan Arlanda-Doha och A380 mellan Doha-Bangkok.Vilka plan är det som flyger stockholm Doha resp Doha Bangkok?
4-13 novSåg att du bokade via MrJet? Vilka datum har du bokat. Jag såg att dom kan komma att lägga till vissa avgifter. Vilka skulle det vara i sådana fall?
Valde att flyga 777 dit mellan Doha - Bangkok då jag vill landa på eftermiddagen iställetB787 Dreamliner mellan Arlanda-Doha och A380 mellan Doha-Bangkok.
Nej, man bokar först och funderar sen blev det här egentligen så bra?!Tror ni de billiga biljetterna till Bangkok i höst finns kvar på mr jet imorgon? Jag måste nämligen föra över pengar till mitt Coop medmera-kort. Jag har ingen lust att betala 18000 kr med mitt Ica bankkort. Men om de höjer priset till 11000 kr även på mr jet så är inte det heller så kul.![]()
SEKTack.....DKR eller SKR?