JappEtt billigt sätt att återkvalificera sitt BA Gold med 3 resor till Bangkok (plus att man måste göra 4 flighter med BA också). För det blir väl (140+140)*2=560TP per tur och retur?
Jäkla kampanjer att komma olägligt när jag inte vet när jag kommer kunna var ledig i år samt att jag egentligen borde lägga pengar på en totalrenovering av köket...
Ett billigt sätt att återkvalificera sitt BA Gold med 3 resor till Bangkok (plus att man måste göra 4 flighter med BA också). För det blir väl (140+140)*2=560TP per tur och retur?
Hittar bara priserna till Sydney och Melbourne, men inga roliga routings utan det blir direktflygen vad jag kan se. Annars blir priset typ det dubbla om man flyger via HKG (tittade matrix några datum samt på expedia/mr jet).Om de här rutterna fortfarande är möjliga kan en tur till Australien ge 6x140 +2x40 = 920
[Business class] Oslo-Verden T/R, Qatar Airways, fra 14.100 NOK inkl. skatter | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
Du får väl handla på IKEA Bangkok eller någotJäkla kampanjer att komma olägligt när jag inte vet när jag kommer kunna var ledig i år samt att jag egentligen borde lägga pengar på en totalrenovering av köket...
Hittar bara priserna till Sydney och Melbourne, men inga roliga routings utan det blir direktflygen vad jag kan se. Annars blir priset typ det dubbla om man flyger via HKG (tittade matrix några datum samt på expedia/mr jet).