Senaste nytt

Ny Qatar-REA, boka 11-17 jan 2016

problemet med att boka via third party är att flygbolaget inte tar ansvar för biljetten utan man måste vända sig till sin TA för att få hjälp. Så om något händer en lördagkväll, hur får man tag på sin TA?

ARN-SYD för under 6500 kr är inte dumt det heller.

upload_2016-1-11_19-39-15.png

• Gilla
Reactions: Gus
6 + 16 timmars flygtid ekonomi kan man väl stå ut med, men man får ju ingen Krug i loun

6 + 16(!) timmars flygtid ekonomi kan man väl stå ut med, men man får ju inte tillgång till Al Mourjan
och då blir det ju ingen Krug vilket säkert avskräcker de flesta ;)

Nja då hade jag lagt till 8000:- och varit utvilad samt ätit och fikat gott. :D

Funderar på att åka i maj till Sydney någon annan med?

Såååååå sugen att boka BKK för 8.500kr......men även om priset är otroligt får man hålla fingrarna borta denna gång

Nice!

Jag har två funderingar.
  • Maximum stay: 1 month for Business. 2 months for Economy (O), 3 months for Economy (T) and 4 months for Economy (Q). Varför får man stanna så kort tid i landet om man åker Business? Det brukar väl vara bättre villkor för Business än ekonomi trodde jag? Och rent generellt undrar jag varför det alltid är sådana begränsningar hur länge man får stanna borta någonstans?

Jag kan tänka mig att det finns maxbegränsningsar i dessa fall för att göra det mindre attraktivt att saxa biljetter. Inom en månad kanske det inte är så många som skall åka tillbaka till samma destination men tre månader kan ju vara attraktivt.

• Gilla
Reactions: Gus
Toppen