Och jag har aldrig varit så nära att trycka på boka-knappen till Sydney där jag aldrig varit. Måste...hålla....mig....bortaSåååååå sugen att boka BKK för 8.500kr......men även om priset är otroligt får man hålla fingrarna borta denna gång
Och jag har aldrig varit så nära att trycka på boka-knappen till Sydney där jag aldrig varit. Måste...hålla....mig....bortaSåååååå sugen att boka BKK för 8.500kr......men även om priset är otroligt får man hålla fingrarna borta denna gång
Har noen faktisk booket business billetter hos Mr. Jet? Får dere opp turen som business under "Manage my booking" på qatarairways.com?
Hänger inte riktigt medB787 Dreamliner mellan Arlanda-Doha och A380 mellan Doha-Bangkok.
Och jag har aldrig varit så nära att trycka på boka-knappen till Sydney där jag aldrig varit. Måste...hålla....mig....borta
787-8 är Dreamlinern.Hänger inte riktigt med
När jag går in och kikar på en alternativ bokning så står det:
Qatar Airways 170 Boeing 787-8 mellan stockholm - doha, det är väl inte dreamlinern? Och Doha Bangkok står det: Qatar Airways 834 BOEING 777-300ER dvs inte A380:an.
Är det norska eller svenska kronor?Finns kvar på gotogate.no för 7863 i november..
Visa bifogad bild 46487
Det beror helt på villkoren som resebyrån sätter upp. De tar dock ofta ut avgifter för det mesta man vill göra eftersom det är en viktig inkomstkälla för dem.Är det någon som vet hur det går med avbokning/ombokning om man köper från resebyrå? Kommer det överdrivande extra kostnad?
Man har väl 24 timmar på sig att avboka
problemet med att boka via third party är att flygbolaget inte tar ansvar för biljetten utan man måste vända sig till sin TA för att få hjälp. Så om något händer en lördagkväll, hur får man tag på sin TA?
Vet ni hur det är med stopovers? Måste iväg på möte vid 10 men är sugen på en resa till Bali. Är det möjligt att kombinera med en vecka i Singapore?