palmen skrev:Hittar bara priserna till Sydney och Melbourne, men inga roliga routings utan det blir direktflygen vad jag kan se. Annars blir priset typ det dubbla om man flyger via HKG (tittade matrix några datum samt på expedia/mr jet).Klicka för att utvidga...
Cristoffer Cedergren skrev:Synd att det inte går att åka till Sydamerika med Qatar?Klicka för att utvidga...
Tyvärr har jag inte lyckats övertala fru Golfkillen att det är värt 16-20k jämfört med economy. Därför blir det nog någon reserapport i ekonomi också.Dr. Miles skrev:Det lär komma många reserapporter om Qatar Airways Business class under 2016.Klicka för att utvidga...
Golfkillen skrev:Tyvärr har jag inte lyckats övertala fru Golfkillen att det är värt 16-20k jämfört med economy. Därför blir det nog någon reserapport i ekonomi också.Klicka för att utvidga...
Jag kan väl också erkänna att jag är osäker om det är värt de pengarna med en 2,5 och en 5,5 åring.LarsCph skrev:Hmm... Book rejsen - lad hende opleve det... Så er der ingen vej tilbageKlicka för att utvidga...
Haha, jaha där ser man, så det är inget mellanrum utan bara att rad 14 kommer direkt efter rad 12?Göran Johnson skrev:Alla platser är lika bra utom möjligen första raden där man kan störas av toa och köket.Rad 13 saknas på många (alla?) flygbolag för det är ju otur. Många hotell saknar 13 de våningenKlicka för att utvidga...
oxxax skrev:Då var det bokat en vända till Thailand för hela familjen, men hur går man tillväga för att välja platser om man har köpt genom Flygstolen? För 95 spänn skulle man kunna välja, men det framgår inte hur.Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:De som bokar på MrJet kan också få cashback av 100 SEK per bokning via Refunder.seFå återbäring på ditt köp från MrJetUtövder det får man 1% av flygbiljettpriset som MRJetRewards.http://www.mrjet.se/mktg/rewards/Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Hittar bara priserna till Sydney och Melbourne, men inga roliga routings utan det blir direktflygen vad jag kan se. Annars blir priset typ det dubbla om man flyger via HKG (tittade matrix några datum samt på expedia/mr jet).Klicka för att utvidga...
Det är ju mer eller mindre samma priser som man kan köpa BA/AA för till Los Angeles och dra in över 1000TP så ingen superdel, förutom om man nu verkligen ska till Australien.Homer skrev:Här har vi det: 6x 140= 840 BA TPs för 13.561 SEK(frånhttp://www.seat24.se/)Visa bifogad bild 46679Klicka för att utvidga...
Nära glädjetårar! Galet vilken bang for the buck!!! Blir det Sydney eller Singapore i höst?!Homer skrev:Här har vi det: 6x 140= 840 BA TPs för 13.561 SEK(frånhttp://www.seat24.se/)Visa bifogad bild 46679Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Det är ju mer eller mindre samma priser som man kan köpa BA/AA för till Los Angeles och dra in över 1000TP så ingen superdel, förutom om man nu verkligen ska till Australien.Klicka för att utvidga...
Jag har visserligen spenderat mer tid i Australien än i USA. Det är ju dock ett helt grymt pris, men inget speciellt för en TP-run. Mitt mål är 1500 TP för nästa kvalificeringsårHomer skrev:Det blir ju tjatigt att åka till USA hela tiden, speciellt om det är 5000 TPs man ska ha ihop.Klicka för att utvidga...