4 flaskor Pepsi MaxDet är en god poäng. Själv är jag en NC fan boi men det är inte roligt med vouchers som brinner inne. Speciellt inte när jag bor på ett Quality där restaurangen är stängd!
4 flaskor Pepsi MaxDet är en god poäng. Själv är jag en NC fan boi men det är inte roligt med vouchers som brinner inne. Speciellt inte när jag bor på ett Quality där restaurangen är stängd!
Har du tittat på Clarion Collection? Där ingår ju kvällsmaten. Hotellen är helt ok och maten har alltid varit bra(ofta husmanskost).Som sagt, att få 150kr per natt på restaurangen väger tungt just nu när man ligger ute som jag gör! Även att kunna spara dem och äta en rejäl middag varannan kväll! På Clarion måste man bränna varje 125lr voucher varenda dygn! Men vem vet, om man inte kommer upp i RED efter 85-100 nätter så hoppat man på en annan kedja!
Ja är maten det intressanta så är dessa hotell bra, haft ett undantag Vänersborg tror jag det var. Pulvermos och varmkorv...Har du tittat på Clarion Collection? Där ingår ju kvällsmaten. Hotellen är helt ok och maten har alltid varit bra(ofta husmanskost).
Har du tittat på Clarion Collection? Där ingår ju kvällsmaten. Hotellen är helt ok och maten har alltid varit bra(ofta husmanskost).
Akta dig för Scandic CH Gävle som rationaliserat bort den riktiga restaurangen. Nu är det pizza ("bakas" av receptionspersonalen) och lite tapas.Som sagt, att få 150kr per natt på restaurangen väger tungt just nu när man ligger ute som jag gör! Även att kunna spara dem och äta en rejäl middag varannan kväll!
Njaaa. Håller nog inte med. Brukar kalla det för bukfylla. Mestadels färdigköpt som värms (i mikro stundtals).
Och senaste (sista) boendena i Norge var katastrofala. Fiskekaker som var så hemska att det blev att bege sig ut på byn för mat
Då har jag haft tur som missat dessa bottennappNjaaa. Håller nog inte med. Brukar kalla det för bukfylla. Mestadels färdigköpt som värms (i mikro stundtals).
Och senaste (sista) boendena i Norge var katastrofala. Fiskekaker som var så hemska att det blev att bege sig ut på byn för mat
Fortsätter jag bo i den här takten kan jag nog dra RED på Scandic, Platinum på Elite och Platinum på NC på 18 månaderAkta dig för Scandic CH Gävle som rationaliserat bort den riktiga restaurangen. Nu är det pizza ("bakas" av receptionspersonalen) och lite tapas.
Har hoppat vidare från Scandic CH till Elite istället.