WF789
Medlem
Kul att SAS kommer tillbaka till Seattle efter 15 års frånvaro. Jag har flugit med SAS till/från Seattle några gånger. Kanske kommer t.o.m. samma flygnummer tillbaka, d.v.s. SK937 och SK938?
Kul att SAS kommer tillbaka till Seattle efter 15 års frånvaro. Jag har flugit med SAS till/från Seattle några gånger. Kanske kommer t.o.m. samma flygnummer tillbaka, d.v.s. SK937 och SK938?
För mig oväntat och personligen kasst men antar att de vet vad de gör. Kan det vara en del i JV där det skall täckas ”en lucka”? Hade förväntat mig att det skulle vara en linje med mycket transfermöjligheter. Finns väl en del men blir ju ändå bakvänt då 95% innebär att flyga tillbaka österut, annars norr eller söder bortsett från få undantag.Det är vad jag också tror.
Ser man på! Kul att SAS har ett institutionellt minne som tar vara på sådana här detaljer.
BuhuDet fattade en raggare att danskarna skulle ha långlinjen därifrån. Arlanda är för evigt övergivet av SAS
Med tanke på dagens andra stora nyhet så håller jag inte med om att SAS har övergivet ARN utan tvärtom.Det fattade en raggare att danskarna skulle ha långlinjen därifrån. Arlanda är för evigt övergivet av SAS
Det fattade en raggare att danskarna skulle ha långlinjen därifrån. Arlanda är för evigt övergivet av SAS
Nej, så klart. Det är bara en lycklig bieffekt, en bonus.inte något som görs för att göra Stockholmare sura.