FFS
Medlem
Jag har för mig att jag läst någonstans att de ska bli mindre men fortfarande ha fönster. Undrar var jag såg det...Kanske en skitfråga, men kommer man att fortsätta med rymliga businesstoaletter?

Jag har för mig att jag läst någonstans att de ska bli mindre men fortfarande ha fönster. Undrar var jag såg det...Kanske en skitfråga, men kommer man att fortsätta med rymliga businesstoaletter?
Tanken är att det ska gå betydligt fortare. Vad jag läst är att det varit förseningar på leverans av stolar som gjort att det tagit lite extra tid. Sen tar det med största sannolikhet längre tid att fixa första planet än sista när de som utför jobbet har fått lite rutin på att byta SAS-stolar mm.God morgon, jag har inte läst igenom alla inlägg i tråden så jag ursäktar om denna fråga lyfts redan.
Denne Eric Viking har Twittrat sedan den 25/11 (ca 70 dagar sedan) och börjar väl närma sig sin
"grande inspection" innan den är tillbaka i service rutan..
Men så till min fråga, kommer samtliga SAS longhaul maskiner genomgå (en och en) samma långa process
för uppgradering (låt oss sig att Eric är tillbaka inom 14 dagar)... Uppåt 3 månader, någon som vet??
Det skulle ju innebära krast, att alla är uppgraderade någon gång först under 2017.....Just innan A350, 2018
skall premiera i SAS flotta......
Nyfiken, så slå en retur om ni vet.
Axelzon
Ifølge SAS skal det tage ca. 1 måned at installere den nye kabine i et fly.God morgon, jag har inte läst igenom alla inlägg i tråden så jag ursäktar om denna fråga lyfts redan.
Denne Eric Viking har Twittrat sedan den 25/11 (ca 70 dagar sedan) och börjar väl närma sig sin
"grande inspection" innan den är tillbaka i service rutan..
Men så till min fråga, kommer samtliga SAS longhaul maskiner genomgå (en och en) samma långa process
för uppgradering (låt oss sig att Eric är tillbaka inom 14 dagar)... Uppåt 3 månader, någon som vet??
Det skulle ju innebära krast, att alla är uppgraderade någon gång först under 2017.....Just innan A350, 2018
skall premiera i SAS flotta......
Nyfiken, så slå en retur om ni vet.
Axelzon
Är det någon i forumet som har en uppfattning om SK946 ORD-ARN March 29 i C-klass, en A340, konfiguration? Vi har 1D/E.