Senaste nytt

Ny inredning i SAS long haul-maskiner

A340:n från LAN lär ju knappast byggas om (någon som vet leasetiden på den?). Sen är väl OY-KBM på dry-lease från Hifly?
 
A340:n från LAN lär ju knappast byggas om (någon som vet leasetiden på den?). Sen är väl OY-KBM på dry-lease från Hifly?

Nej, OY-KBM är på leasing från Rurik, SAS köpte denna maskin först men sedan ansåg dom att den inte behövdes varpå den avyttrades till HiFly 2010, sedan kom den tillbaka via en leasing från Rurik 2012.
 
Intressant att 2 A330E skall levereras i höst. Skall till SFO i C i slutet av oktober, känns ju som att den rutten borde bli prioriterad. Dock inte funnit någon info om det. Verkar vara NYC och IAD som ligger först i prioriteteringen?
 
Intressant att 2 A330E skall levereras i höst. Skall till SFO i C i slutet av oktober, känns ju som att den rutten borde bli prioriterad. Dock inte funnit någon info om det. Verkar vara NYC och IAD som ligger först i prioriteteringen?

Som det verkar är det ARN-HKG som får A330E först, sedan är SFO en 340-destination idag så troligen får den vänta på 350...

OBS! Detta är bara spekulation från min sida...
 
15. juni dukker det ny seatmap opp på SK983 på Expertflyer.

De har heldigvis vært smarte nok til å starte plus/fremre Go og bakre Go med samme radnumre som i 330.
 
  • Gilla
Reactions: ekf
Toppen