johannyren
Medlem
Ja, Agehall med tanke på rubriken trodde jag min fråga var hyfsat enkel, ber om ursäkt om inlägget inte var klart nog för dina kommentarer.
Du kunde ju också ha undvikit att svara helt och hållet om du var osäker. Man måste inte kommentera eller svara på inlägg om man känner sig osäker på vad som menas, om man inte har något att tillägga eller inte vet svaret på en fråga.
Exakt vad är det som är fel med detta? Eller ville du bara gnälla lite för att du inte hade något bättre att bidra med?
Såg någonstans här på BC att LN-RKP ska flyga en del på Stockholm - Chicago. Därför är det troligen den (LAN-maskinen) som du är inbokad på. Annars är 340 synnerligen ovanligt på 945/946.Är det någon i forumet som har en uppfattning om SK946 ORD-ARN March 29 i C-klass, en A340, konfiguration? Vi har 1D/E.
Just detta svar ser jag inga problem med, tyckte också själva frågan var otydligt i och med att man frågade om en uppfattning, men hade svårt att tolka vad man skulle ha en uppfattning om. Vad jag gissade var att frågan handlade om det berörda planet skulle ha den nya inredningen eller inte, det är dock min tolkning och inte säkert att den var korrekt.Felet är att många av dina inlägg har en tråkigt oförlåtande attityd till de som ställer frågor på ett sätt som inte passar dig. Det kanske också är så att de flesta uppfattar en fråga och förstår den, utan dina krav på förtydliganden. I just det här fallet svarade @Totopez på frågan på ett vänligt och konstruktivt sätt.
Til dem der endnu ikke har booket plads på premiereflyvningerne er der stadig pladser i Business!