Senaste nytt

Ny Eurobonus statusmatch från Turkish

Det funkar om du gör det på en iPhone och ställer in Safari till 50% storlek och zoomar ut. Vi fick vara två personer. En som använder båda händerna till att zooma ut och en som tar printscreen. Det godkändes!
Jag "printade" hela sidan som PDF, då syns allt men det finns inget namn på den där profilsidan. Hoppas de inte krånglar

Blev nekad pga inga flyg krediterades till EB kontot senaste 2 månaderna.
Det är visserligen inte del av T&C men ändå. Får nöja mig med senator.

Blev nekad pga inga flyg krediterades till EB kontot senaste 2 månaderna.
Det är visserligen inte del av T&C men ändå. Får nöja mig med senator.
Fick du uttryckligen information om att det var skälet? Jag hade inte heller fått poäng till Eurobonus de sista månaderna, och min matchning gick igenom. Däremot hade jag krediterat flygningar till Miles & Smiles. Undrar om de skulle godta ett utdrag som visar poängintjäning till Miles & More.

Fick du uttryckligen information om att det var skälet? Jag hade inte heller fått poäng till Eurobonus de sista månaderna, och min matchning gick igenom. Däremot hade jag krediterat flygningar till Miles & Smiles. Undrar om de skulle godta ett utdrag som visar poängintjäning till Miles & More.
Ja, ganska tydligt:
Thank you for reaching out to us.

As you do not have any flight credits on your EuroBonus account within last two months, we are unable to fulfill your request to match your membership status to Elite.

We'll be more than happy to reconsider your request once you get a flight credit to your account and contact us with a statement showing this. Without the required documentation, we're unable to proceed further with your request.
Det är inte liv och död att få detta, men jag kör en runda till och påpekar att deras T&C inte innehåller sånt krav. Jag ber hemskt mycket om ursäkt om de uppdaterar efter mina vändor :eek:
Här är T&C enligt idag den 11/10/2024:
turkish_t&c.png

Forlengelse fra 4 mån til 12 mån krever 1 international flyging. Betyr det at t/r Istanbul fra Skandinavia er mer enn nok? Eller må man fly lenger?

Har 2 internationella flygningar med Turkish på onsdag. Hade lagt in mitt senatornummer men kom sedan på Turkish matchning. Gick in igår på förmiddagen och skickade in skärmdumpar på Eurobonusguld och senaste 10 resorna med SAS sant passkopia. På kvällen fick jag mejl att jag uppgraderats till Miles and Smiles Elite. Lyckas dock inte byta ut mitt LH senator i bokningen så får väl göra det vid incheckning.

Har 2 internationella flygningar med Turkish på onsdag. Hade lagt in mitt senatornummer men kom sedan på Turkish matchning. Gick in igår på förmiddagen och skickade in skärmdumpar på Eurobonusguld och senaste 10 resorna med SAS sant passkopia. På kvällen fick jag mejl att jag uppgraderats till Miles and Smiles Elite. Lyckas dock inte byta ut mitt LH senator i bokningen så får väl göra det vid incheckning.
Är det inte bättre att du samlar alla dina poäng i samma program?. Eller det är en bonusresa och du tänker att det är bra.

Toppen