Senaste nytt

Ny Eurobonus statusmatch från Turkish

Erik M

Medlem
Nu kom jag på ett sätt att få allt i en skärmdump
Koppla laptopen till en STÅENDE skärm, zooma ut tills det precis går att se 2 månaders historik och ändå går att se namn och nummer. Hoppas detta funkar nu

Erik M

Medlem
Kanske andra har mindre av det här innehållet som kommer mellan ens namn och nummer, och själva historiken

1726991785657.png

mamel017

Medlem
Gällande denna:
  • A photograph or scanned copy of your membership card for your other airline’s frequent flyer program that has at least 2 months of validity and shows the Sky Team Elite Plus logo
Är det någon som kan förklara vad som avses? Det fysiska kortet tänker jag? Jag har dock inget kort och framförallt inget kort med Skyteam Elite Plus logo. Ska man ha fått det hemskickat vid det här laget? :D

LarsCph

Medlem
Gällande denna:
  • A photograph or scanned copy of your membership card for your other airline’s frequent flyer program that has at least 2 months of validity and shows the Sky Team Elite Plus logo
Är det någon som kan förklara vad som avses? Det fysiska kortet tänker jag? Jag har dock inget kort och framförallt inget kort med Skyteam Elite Plus logo. Ska man ha fått det hemskickat vid det här laget? :D

Jag har gjort beställning af nytt kort via websiden och avvaktar att få dem hemskickad.

erik2000

Medlem
Gällande denna:
Det finns nya kort med Skyteam Elite Plus-logon på som går att beställa. (samt bagetags). Min uppfattning är att det gick snabbare än vanligt att få dom. Typ en vecka.

lillemannen

Medlem
Helt omöjliga är man. Jag kan inte få nytt kort med giltighet 2 månader då mitt går ut nu i 31/10. Beställde nytt fick igen 31/10
Är diamond med LTG men det hjälper inte.

Toppen