Senaste nytt

Nu är det dags att flyga till Asien igen

Jag befinner mig i Lübeck Hauptbahnhof nu och väntar på tåget till København. Det är första gången jag åker med tåg till Köpenhamn.

Bra att inleda resan med Scandlines-färjan Puttgarden-Rödby (prova deras hutlöst dyra ångkokta burgare dränkt i fabrikstillverkad remouladsås med blöta pommes frites till, en rätt från helvetet), allt efter den kan bara bli bättre :D

Bra att inleda resan med Scandlines-färjan Puttgarden-Rödby (prova deras hutlöst dyra ångkokta burgare dränkt i fabrikstillverkad remouladsås med blöta pommes frites till, en rätt från helvetet), allt efter den kan bara bli bättre :D
Hahaha. Jag avstår den nog.
Jag kan äta rikitiga godsaker medan jag är i Japan och jag är rädd för att jag återkvalificerar mig till BMI Gold igen. :p

Nu är jag ombord på Scandilines färja mot Rødby.
Det var lite annorlunda känsla att gå in i färjan med tåg.

IMG_20140813_091933.jpg

OT: Vi glemte også den fransk-vietnamesiske krig 1946-1954....De 4 seneste krige har Vietnam alle vundet. Man undrer sig ikke at udlændinge opfører sig meget pænt, her.

Jag ankommer till Tokyo Narita imorgon (14 aug) med SAS men jag åker till min hemstad direkt efter ankomst.

OK, jeg kan også se du lander lidt tidligere end jeg når ud til Narita. Det kunne ellers have været hyggeligt med en kop the og lidt sashimi i godt selskab :)

Edit:
Og god tur til et af mine favorit lande! :D

Toppen