Senaste nytt

Norwegian och Strawberry nu överens om ett gemensamt lojalitetsbolag

Enkäten är personlig. Se till att svara på denna nu Ni som fått den.

Ge dem all krass kritik de förtjänar!

IMG_5707.jpeg

Frågorna var ju riggade så att Strawberrys program skulle försöka framstå som bra. Jag är inte intresserad av att kunna köpa diverse konstiga saker för mina surt intjänade poäng, jag vill ha gratisnätter och uppgraderingar :)
Vilken tur att man slapp att kryssa i att uppgraderingar är en förmån man får som Platinum hos Strawberry... För de frågade vad man får, inte vad man har rätt till... :rolleyes:

"Kvalificering till Lifetime beräknas på hela medlemstiden. Lifetime-kvalificerande är de medlemsperioder där nivå erhållits genom egen konsumtion, inte genom till exempel status match, inbjudan, frys eller på annan extraordinär väg."
Jag funderade just på om det där skulle fungera nu när jag fryste Platinum till mitt medlemsår som började 1/2. Men tyvärr fungerade det :), och jag fick inget nytt platinumår mot lifetime.

Svarade på enkäten nu, jämförde med Hotels förmånsprogram. När jag fyllde i så är det största problemet enligt mig att det inte går att använda poängen Spen till något vettigt. Jag reser i jobbet och ville kunna ta familjen på en spännande semester, här utklassar Hotels.com Spenn genom möjligheten att få hotellrum globalt. Familjen vill inte semestra i Växjö elller flyga lågprisflyg. Spenn har möjligheten till presentkort på Ving men då är det ett tak på användningen så det knappt gör någon skillnad. Men Strawberry ska väl ha lite cred för att de försöker samla information från medlemmarna.
Jag är LTP så om jag bokar ett Home hotell med gratis mat via Hotels.com så blir det till mer nytta för mig. Den levnadströtta personalen uppgraderar inte i alla fall så då blir skillnaden en flaska mineralvatten.
En Loka citron är ingen hävstång i förhandlingen…

Toppen