Senaste nytt

Norwegian och Strawberry nu överens om ett gemensamt lojalitetsbolag

Någon mer än jag som inte får in kvalificerade nätter eller Spenn? Innan webinariet, gick det fort, kunde ju få det samma dag som man checkade ut. Men sen hände något. Trodde ju det skulle bli till det bättre efter de hade webinariet. Nu skickade jag in för efterregistrering, kul att de skriver att det kan ta upp till en månad innan förfrågan godkänns.

Någon mer än jag som inte får in kvalificerade nätter eller Spenn? Innan webinariet, gick det fort, kunde ju få det samma dag som man checkade ut. Men sen hände något. Trodde ju det skulle bli till det bättre efter de hade webinariet. Nu skickade jag in för efterregistrering, kul att de skriver att det kan ta upp till en månad innan förfrågan godkänns.
Bodde 2 nätter 24-26/1 som var bokade under X2-kampanj och 4 nätter registrerades den 27/1. Fick spenn också men har inte orkat kolla att det blev rätt (men tror det).

Spenn vet jag inte så mycket om, men kvalificerande nätter och kampanj-kvalificerande nätter har trillat in som de ska på senare tid…
Jag tror det har det för mig också. För visst är det så att det fortfarande inte går att se någonstans när man får in kvalificerande nätter, utan det måste man hålla reda på manuellt själv?

Jag tror det har det för mig också. För visst är det så att det fortfarande inte går att se någonstans när man får in kvalificerande nätter, utan det måste man hålla reda på manuellt själv?
Japp, manuell koll gäller. Kampanj-nätterna ser man i historiken dock, men bara som en ”0 poäng”-transaktion, inte antalet.

Såg denna uppdatering på hemsidan. De sitter nog och funderar på hur de ska räkna Lifetime-status för oss som redan kommit en bit på vägen, jag tror de hade missat även denna lilla detalj:)
"Just nu upplever vi problem att visa dina medlemsperioder som leder till Lifetime-status. Men oroa dig inte, snart ser du dem här igen. Kontakta Kundservice om du har några frågor."

IMG_5549.jpeg

Blir detta en spenn-ande “enhancement” då?

Jag hoppas inte konceptet förstörs, gillar vissa av dem, framförallt i en del norska städer om jag är ensam. Det är då ett bra alternativ en eftermiddag/ kväll till dyr restaurangmat av medelmåttig kvalitet med usel service.

Såg denna uppdatering på hemsidan. De sitter nog och funderar på hur de ska räkna Lifetime-status för oss som redan kommit en bit på vägen, jag tror de hade missat även denna lilla detalj:)
"Just nu upplever vi problem att visa dina medlemsperioder som leder till Lifetime-status. Men oroa dig inte, snart ser du dem här igen. Kontakta Kundservice om du har några frågor."
Någon mer än jag som får lite Diners Club-flashbacks? Tänker på när de tog bort obegränsad fri loungeaccess och ersatte med den spendbaserade modellen där man själv skulle ha koll på hur många besök man tjänat in och inte hade hunnit göra åt ännu under året... Vi vet alla vad som hände med Diners efter det...

Toppen