Samma för mig. 8 av 8 Guld. Jag har iofs varit Guld nån gång, kanske flera, kommer inte ihåg före covid. Och nu Platinum i tre år. Ringe in precis och frågade om detta stämmer. Hon kunde inte heller se att deras system beskrev mig som LTG även det står 8 av 8. Deras support skulle återkomma nästa vecka. Tills dess litar jag inte på nån.Alltså, det här med progress till lifetime som enligt webinariet "är rätt".
Visa bifogad bild 162007
Jag har aldrig varit "Gold-medlem", mer än under två månader innan jag kvalificerade till min första platinum.
Jag är LT plat sedan ett par år och har ävem något år efter LT nivån kvalificerat. Deras "4 av 8" verkar komma från att det var under mitt femte år som jag nådde 1 000 000 och LT plat. Dvs de verkar räkna hela medlemsår som plat före LT-nivå. År 5 när jag nådde 1 000 000 och LT plat kvalificerade jag för plat på poäng strax efter LT nivån, så det året räknas alltså inte in.
Bortsett från att det är amatörmässigt gjort är jag faktiskt reellt bekymrad över att de förr eller senare kommer att hävda "du är ju inte alls LT eftersom du bara uppnått 4 år.
Faktum är att de tagit bort ordet "Lifetime" på alla platser i gränssnittet förutom på första sidans sammanställning.
Samma här.Nu har den nya sektionen om progress mot lifetime försvunnit helt från min profil på hemsidan.... spännande.
Det är uppenbart att de ignorerat frågan och nu stressat fram funktionen för att kunna "stänga" en klagopunkt på webbinaret. Sådant slutar sällan bra, så även denna gång.2) På webinariet svara på frågor från medlemmar som tycker beräkningen ser konstig ut. Bekräfta att allt är OK och som det ska vara.
Det är väl bättre för dem än att behöva försöka försvara viktigare försämringar? Dead cat strategy: https://en.wikipedia.org/wiki/Dead_cat_strategySamma här.
Oh man, vilka amatörer det är som sköter det här!
1) Tryck ut nytt system med ny beräkning dagen innan webinarie.
2) På webinariet svara på frågor från medlemmar som tycker beräkningen ser konstig ut. Bekräfta att allt är OK och som det ska vara.
3) Ta bort visningen av nya beräkningen två dagar senare.
![]()
Samma här.
Oh man, vilka amatörer det är som sköter det här!
1) Tryck ut nytt system med ny beräkning dagen innan webinarie.
2) På webinariet svara på frågor från medlemmar som tycker beräkningen ser konstig ut. Bekräfta att allt är OK och som det ska vara.
3) Ta bort visningen av nya beräkningen två dagar senare.
![]()