Jag tror det är det som hänt för visningen. Men för den faktiska beräkningen så adderas de inte till guld utan antalet unika år räknas. Alltså om du nått guld både på spend och nätter något år tidigare så räknas det 2 gånger i visningen nu, men ska bara räknas 1 gång och räknas bara 1 gång mot faktiska statusen.Så för mig själv verkar det som att mina gamla poäng mot Lifetime har konverterats till år och adderats till år med guld, typ. Så jag kanske har Lifetime Gold?
Det var först engelsk version..Den svensk/norska versionen börjar nu 17.45Någon som lyssnar och kan bjuda på en liverapport?
Du har en summering av det engelska webinariet ovan. Resten var blaj. =)Någon som lyssnar och kan bjuda på en liverapport?
Vi får se, dom sa nu igen på norska versionen att det som visas nu på webben är korrekt. Säkrast dock att vänta några veckor och se om det hänger i sig när info/Lifetime är uppdaterat i appen.Jag tror det är det som hänt för visningen. Men för den faktiska beräkningen så adderas de inte till guld utan antalet unika år räknas. Alltså om du nått guld både på spend och nätter något år tidigare så räknas det 2 gånger i visningen nu, men ska bara räknas 1 gång och räknas bara 1 gång mot faktiska statusen.
Haha ja, de första frågorna måste ha varit fejk. Några på slutet var nog riktiga.Känns som det var påhittade frågor som skulle passa livesändningen, multipla frågor från Karin och Berit.
Håller med. Påhittade frågor och blaha blaha snack om hur bra spenn är. Jag är nöjd med att ha sagt upp mitt kreditkort. Nu har amex försämrat amex premium kortet så eventuellt behöver jag säga upp det också. Snart blir jag utan kreditkort!!Känns som det var påhittade frågor som skulle passa livesändningen, multipla frågor från Karin och Berit.
Ingen ny info i det svenska/norska webinaret jämfört med det engelska.