Senaste nytt

Norwegian och Strawberry nu överens om ett gemensamt lojalitetsbolag

Min app säger nu att jag blir av med min liftetime platinum om jag inte uppfyller antalet nätter, LOL

Screenshot_2025-01-21-19-44-58-76_250147b0b08be31e719d6c9dc875a833.jpg

Nu går det att se sin progress mot lifetime gold/platinum i sin profil online... De har nog kämpat hårt för att få det på plats före imorgon kväll...
Screenshot_20250121_204848_Chrome.jpg

Hmmm.... jag var inte Lifetime Gold innan övergången. Dock ganska nära. Typ ca 6% kvar. Oklart vad detta betyder.

Det ser helt bananas ut hos mig också. Jag hade några poäng kvar till lifetime guld. Nu visas att jag har uppfyllt 18 perioder på webben, men ingen lifetime status i appen.IMG_3730.jpegIMG_0031.jpeg

Hmmm.... jag var inte Lifetime Gold innan övergången. Dock ganska nära. Typ ca 6% kvar. Oklart vad detta betyder.
Det betyder nog att någon inte kan räkna eller testa algoritmer. Det var ju redan klart eftersom Strawberry antar att vi accepterar mer än en halvering av vår kickback, men detta bekräftar räkneförmågan för den som tvekade.

Det betyder nog att någon inte kan räkna eller testa algoritmer. Det var ju redan klart eftersom Strawberry antar att vi accepterar mer än en halvering av vår kickback, men detta bekräftar räkneförmågan för den som tvekade.
Nu går det att se sin progress mot lifetime gold/platinum i sin profil online... De har nog kämpat hårt för att få det på plats före imorgon kväll...

Ja, någon verkar ha stressat fram någonting innan i morgon!

Kommer ändå logga in i morgon och se vad som sägs.

Hah indeed. Jag har 8 av 8 enligt siten. Enlgit supporten tidigare har jag 3 av 8.

I mitt fall tror jag siten helt enkelt räknar med år som man "fått gratis". T.ex. 2 covid-förlängningar och 1 "gold direkt om du tecknar mastercard". Vilket de uttryckligen sagt att de inte ska räkna med.

”Lifetime Gold
15 av 8 medlemsperioder som Gold-medlem”

!!! Jag ansträngde mig för att hinna komma över 7/8 av 500.000 poäng innan Spenn infördes. Det mesta av poängen är från Mastercard – och en del från att jag konverterade Coop-poäng för ett antal år sedan. Det enda sättet jag kan få ihop 15 medlemsperioder vid en överslagsräkningen är om de räknat 7 från poängen och 8 för alla perioder jag varit gold – varav flera är gold direkt när jag skaffat Mastercard.

Och 6 av 8 som Platinum – jag har bara varit Platinum i ett drygt år, och hade som sagt något på 400.000 poäng...???

• Gilla
Reactions: hco
Kan vara att de konvertera poäng mot målet även om poängmålet är borta. DVS hade du 50% av poäng som behövdes för Life Gold eller Platinum innan ändring till Spenn ger de dig 4/8 även om du bara var guld eller platinum 1-2 år?

• Gilla
Reactions: hco
Toppen