Senaste nytt

Norwegian och Strawberry nu överens om ett gemensamt lojalitetsbolag

Eller så är det den där korsordstävlingen med 1 miljon spenn som Stordalen kör via sin Insta.
Ah haha, ja den orkar inte jag. Orka följa Stordalen på olika sociala medier där jag inte ens har ett konto. Men jag körde julkalendern. Skjuta julklappar var faktiskt lite roligt. Så jag såg fram emot var 5e dag eller vad det var i deras lilla cykel av "spel".

Eller hur, hela lanseringen är ett skämt. Man bygger inte lojalitet på det sättet som de försöker med Spenn, synd bara att de inte inser det själva.
Chefen för Spenn tror ju att vi vill leta/scrolla efter "deals" i Spenn-appen istället för att läsa på forum som BC (källa: debattsvaret tidigare länkat i denna tråd). Har man den analysen är det inte lätt att göra rätt!

Någon som vet hur det är tänkt med life time nu efter ändringen, var 69% mot LTP innan ändringen.
Det skulle väl räknas om med antal år men 8? för LTP men inte hittat nått?
Räknar man in pandemi åren så har jag nog +8 år med platinum, annars bara 6-7 beroende på hur man räknar första året med matchning

Någon som vet hur det är tänkt med life time nu efter ändringen, var 69% mot LTP innan ändringen.
Det skulle väl räknas om med antal år men 8? för LTP men inte hittat nått?
Räknar man in pandemi åren så har jag nog +8 år med platinum, annars bara 6-7 beroende på hur man räknar första året med matchning
Nej, har mailat supporten och dom har heller inget svar. "Information kommer".

Vi får fråga på webinariet (om frågan släpps fram)!

Edit: om du redan har 8 år med Platinum borde du vara OK. Supporten ser antal år enligt det nya systemet. Så om det kan du maila och fråga.

Enbart frågan om hur äldre progress räknas om är oklar.

På tiden @palmen :cool:

Det kan vara Sveriges numera sämsta kreditkort? Jag har t o m mer bonusvärde med mitt vanliga bankkort (upp till 0,8% CB) eller Icakortet (2X matcheckar).

Betala 295-595 i årsavgift beroende på status, spenda en halv miljon (fatta alternativkostnaden här jmf med spend bra kort den summan!) och med flyt kanske ett slitet Comfort i Knäckebröhult i januari GRATIS kun for Deg - ENDELIG MANDAG (!) hehehe
Numera 415 och uppåt... och usel intjäning, särskilt utomlands

Toppen