Senaste nytt

Norwegian och Strawberry nu överens om ett gemensamt lojalitetsbolag

Det är som Norwegian. De erbjuder en statusmatch till SAS-kunder och då bryr sig företaget inte om att kommunicera när statusmatchfördelarna alla försvinner efter gratulationens e-mail från Norwegian.

De vill inte kommunicera med kunder. De vill bara ha pengar från kunder, inte kommunikationer från kunder.
Mirakel av mirakel: Juldagsmeddelande från Norwegian att de har åtgärdat problemet. Och de har åtgärdat problemet.

Återigen problem med att få dubbla spenn vid köp med Mastercardet, nu för perioden 20-23 dec.
Är det för vanliga köp med kortet (inte hos Strawberry) så gällde årets kampanj bara mellan 1-15 december.

Attachments

• IMG_3563.jpeg
    IMG_3563.jpeg
    384,7 KB · Visningar: 57
  • Gilla
Reactions: hco
MC Kampanjen var iaf lite bättre än resten av Spenn då värdet bara halverades med 2x halva månaden istället för hela december som det alltid varit tidigare. När nu mina efteregistreringar kommer in har jag ca 10000spenn före min stora nedtrappning. Imorgon sägs kortet upp sista dagen innan årsavgift, väntat pga efterreg men de kommer väl ändå, kanske…

Last edited:
Tyckter mig sett få Strawberry MC när jag gjort lite random spaningar av vilket betalningsmedel som använts av gäster på Strawberry hotellen genom åren. Undra hur många som har kvar kortet efter övergången till Spenn.

Toppen