Senaste nytt

Norwegian och Strawberry nu överens om ett gemensamt lojalitetsbolag

IMG_5092.jpeg
IMG_5093.jpeg

Då var en mångårig epok över, tog sin tid men avslutat kort nu utan ny årsavgift, omsmidigt dock av SEB att inte kunna flytta över krediten till SAS MC.

Jag gav besked till dem att kortet numera har mindre värde än mina vanliga bankkort. Meningslöst behålla med Lifetime Plat avklarat.

Ps
Det har kommit till två frågor i enkäten man får efter vistelsen:
1. Känner du till spenn?
2. Vad tänker du på när du hör det?

Jag har hört att en del hotell-ledningar noterat att igenkänningen hos medlemmarna är hög men att associationerna inte direkt är positiva...

Någon mer som inte fått de två nätterna från mc detta månadsskifte? Jag har använt kortet under december

Någon mer som inte fått de två nätterna från mc detta månadsskifte? Jag har använt kortet under december
Har du använt och fått spenn för kortet under januari? Tror att nätterna brukar synas först när man har använt kortet för första gången nästa månad.

Visa bifogad bild 161546Visa bifogad bild 161547

Då var en mångårig epok över, tog sin tid men avslutat kort nu utan ny årsavgift, omsmidigt dock av SEB att inte kunna flytta över krediten till SAS MC.

Jag gav besked till dem att kortet numera har mindre värde än mina vanliga bankkort. Meningslöst behålla med Lifetime Plat avklarat.
Jag prövade för några år sedan att lägga ner mitt SJ Prio MC hos SEB, men fick inte flyttar över min kredit till ett nytt MC med NC. Inser nu att det inte var ngn förlust för mig.

Har du använt och fått spenn för kortet under januari? Tror att nätterna brukar synas först när man har använt kortet för första gången nästa månad.
Man behöver inte få Spenn för köpet för att det ska ge kvalificerande nätter, men det måste vara ett köp som skulle gett Spenn om beloppet varit högt nog...

Toppen