Senaste nytt

Norwegian och Strawberry nu överens om ett gemensamt lojalitetsbolag

Och fortfarande dyrare än med Mecenat Alumni-rabatten på det Comfort jag kollade på.
Julkalender rabatterna är mycket sämre i år med. Jag bokade upp en del i lördags med sommarrabatten på Strawberry. När jag sedan kollade så gav den stående 2-nätter 20% dealen samma priser, trots julkalendern skyltade med 25%. Dessutom var 3n 30% dealen bättre på längre vistelsen och även den gäller alla veckodagar på sommaren. Norwegian rabatterna var också mest mediokra, knappt någon rabatt alls på attraktivare avgångar. Även med deras friends och family. SAS F&F är mycket bättre i det avseendet.

Vilket hotell?
emoji28.png
På Icehotel

Jag gissar att de försöker skrapa ihop någon nyhet att sockra med när de kör webinariet, typ:
"Nu får ni även Spänn om ni köper torrfoder hos Arken Zoo på helgfria Söndagar - Vi är bääääst!!!"
Lägg till en hånflinande Storgalen på det så svimmar alla anställda av lycka...

Att de väntar så länge med att skicka ut inbjudningar visar ju att de inte bryr sig.

I min värld är detta too little, too late. Nu har jag bara award stays kvar, har redan bokat av alla revenue och köpt presentkort på Scandic istället.
Det är som Norwegian. De erbjuder en statusmatch till SAS-kunder och då bryr sig företaget inte om att kommunicera när statusmatchfördelarna alla försvinner efter gratulationens e-mail från Norwegian.

De vill inte kommunicera med kunder. De vill bara ha pengar från kunder, inte kommunikationer från kunder.

Toppen