Tänk på alla 21-åriga nyanställda receptionister överallt inom Strawberry som nu också måste lära sig alla dessa nya regler om bonusprogrammet, inte lätt!Det här blir rörigare och rörigare.
Jag har bokat upp alla mina poäng nu och stänger ner Strawberry.....
Jösses vilken soppa!
Samma sak här, jag snubblar på målsnöret fär Lifetime platinum och får bara undvikande svar från supporten, dem vägrar också vidarebefodra mina synpunkter och frågor till ansvariga. Scandic har erbjudit sig att statusmatcha och jag funderar starkt på att avboka kommande stays och flytta allt.Det här blir rörigare och rörigare.
Jag har bokat upp alla mina poäng nu och stänger ner Strawberry.....
Jösses vilken soppa!
Jag tänker samma.Samma sak här, jag snubblar på målsnöret fär Lifetime platinum och får bara undvikande svar från supporten, dem vägrar också vidarebefodra mina synpunkter och frågor till ansvariga. Scandic har erbjudit sig att statusmatcha och jag funderar starkt på att avboka kommande stays och flytta allt.
Från mina personliga observationer på Strawberry Hotels restauranger och barer i lobbyerna i huvudstäderna, verkar det som om det är förstagångsbesökare och grupp-/konferens-/evenemangsbesökare på hotellet som får fler avgifter än ensamkommande affärsresekunder för att fastigheten. Jag har också hört att kupongerna DKK/NOK/SEK inte fungerar lika bra för att ta in ytterligare besökare utanför anläggningen för hotellrestaurangsmåltider som de brukade, men ingen hade data att visa för verifiering om det.
Förstod inte riktigt vad du menade i dessa stycken.
Jag är Platinum på Strawberry men bokar nu upp mina poäng och kommer avsluta mitt MC. Det här känns minst sagt skakigt...
Jag fick nivå 5, försökte med 6 men fick svar att 5 är max dem matchar med.Jag tänker samma.
Vad matchar de Platinum till?
Har aldrig varit med i Scandic, hur står sig deras program egentligen. Där för jag lösa på lite.