Senaste nytt

Norwegian kommer status matcha SAS Guld och Diamant medlemsskap

c9781647ca8a105807114e3eaaa39232.jpg

Min statusmatchning gick igenom i måndags. Utgångsdatum framgår av Norwegian Rewards webbplats (men inte av Norwegians webbplats eller app): 2024-11-01 i mitt fall.

Idag fick jag testa min första perk: en gratis varm dryck. Man ska tydligen visa upp sin symbol i appen för att påvisa att man har rätt till detta. Kabinpersonalen som tänkte ta betalt verkade lite ovan vid detta förfarande. Kanske är sällsynt?

Flyger två gånger med Norwegian idag med flyg bokade efter ansökan om matchning men innan matchningen gick igenom, så jag kan återkoppla ifall utgångsdatumet förlängs av detta, men jag räknar inte med det.

c9781647ca8a105807114e3eaaa39232.jpg

Min statusmatchning gick igenom i måndags. Utgångsdatum framgår av Norwegian Rewards webbplats (men inte av Norwegians webbplats eller app): 2024-11-01 i mitt fall.

Idag fick jag testa min första perk: en gratis varm dryck. Man ska tydligen visa upp sin symbol i appen för att påvisa att man har rätt till detta. Kabinpersonalen som tänkte ta betalt verkade lite ovan vid detta förfarande. Kanske är sällsynt?

Flyger två gånger med Norwegian idag med flyg bokade efter ansökan om matchning men innan matchningen gick igenom, så jag kan återkoppla ifall utgångsdatumet förlängs av detta, men jag räknar inte med det.
Vilka sträckor flyger du och funkade fasttrack?

Jag fick fast track, incheckat bagage och större handbagage applicerat automatiskt på min bokning till nästa vecka. Gratis val av säte fungerade dock inte, blev tvungen att kontakta support som till slut lyckades aktivera den förmånen på min profil.

Norwegian godkände min statusmatch på 48 timmar. Jag bokade det billiga Norwegian-flyget och det visar Fast Track på mitt boardingkort. Jag antar att det kommer att fungera på CPH Express. Gratis val av säte fungerade.

Norwegian godkände min statusmatch på 48 timmar. Jag bokade det billiga Norwegian-flyget och det visar Fast Track på mitt boardingkort. Jag antar att det kommer att fungera på CPH Express. Gratis val av säte fungerade.
För mitt senaste Norwegian-flyg från Köpenhamn fick jag alla förmåner från statusmatchen. Det inkluderar CPH Express. Biljetter köpt på Norwegian app.

Funkar något någonsin för er andra när det kommer till Norwegian?
Jag har alla förmåner nu. Men möts av tom sida i appen när jag försöker välja stol. Eller göra något annat med bokningen för den delen.
På webbsidan syns inte ens bokningen.
Precis såhär var det förut också när jag flög med Norwegian varannan vecka.

Hade dito och fick lägga till allt på flygplatsen, har heller ej fått mail om att jag klarat de 2 flighter som behövs.. det har tydligen andra fått...

Lite specifikt kanske men finns det något sätt* att söka billigaste Norwegianbiljetter var som helst från ARN efter kl18 under v43? T/r samma kväll och billigt (runt tusingen). :)

*utan att leta destination för destination

Toppen