Senaste nytt

Norwegian kommer status matcha SAS Guld och Diamant medlemsskap

"you need to book and fly at least two flights with Norwegian during the next 60 days to keep your Norwegian Reward Priority status for a full year"

Menar dom att det måste vara två separata bokningar eller funkar tex CPH-ARN-OSL i en och samma bokning?

adhoc76

Medlem
Har aldrig åkt med Norwegian
2-3 gånger här. Uteslutande p g a flygtider i de enskilda fallen och enda möjliga alternativ var Ryan. Ser inte att denna status-matchning skulle få mig att välja Norwegian oftare. Iofs inget särskilt att klaga på de flygningar jag har med mig. De flygningar jag har testat var helt genomsnittliga Europa-flygningar. Nu är ju SAS Plus inget märkvärdigt, men det känns ändå som ett kliv nedåt i lågprissegmentet med de bolag som kör all economy. Tydligast i de där stegen är kanske Iberia? Iberia - Iberia Express - Vueling. Och då är det inget större fel på Vueling heller. Likvärdigt med Norwegian, men steget nedåt märks av.

Håller med, inget stort fan av DY eller deras Rewards. Men om man som jag ändå behöver flyga två sträckor där Norwegian råkar vara billigast (CPH-KRK-CPH) så får man status (gratis sätesval, ett incheckat bagage och FT på CPH) i ett år. Och vi vet inte än vad det kommer vara värt i Stordalen-spänn

Brandten

Medlem
Inskickat sent den 22a syntes i appen 27e och fick mail idag 28e.

Congratulations, Brandten!​
Your Norwegian Reward Status Match has been successful. You now have Norwegian Reward Priority, and have access to all the benefits in our loyalty programme. Your benefits will be automatically applied to all bookings you make on Norwegian.com from today, and for the next 60 days.

Remember, you need to book and fly at least two flights with Norwegian during the next 60 days to keep your Norwegian Reward Priority status for a full year.​

A87

Medlem
Inskickat sent den 22a syntes i appen 27e och fick mail idag 28e.

Congratulations, Brandten!​
Your Norwegian Reward Status Match has been successful. You now have Norwegian Reward Priority, and have access to all the benefits in our loyalty programme. Your benefits will be automatically applied to all bookings you make on Norwegian.com from today, and for the next 60 days.

Remember, you need to book and fly at least two flights with Norwegian during the next 60 days to keep your Norwegian Reward Priority status for a full year.​
Vad exakt behövde du skicka in? Behövdes allt verkligen och går det att komma runt det på något sätt? ;)

Toppen