Senaste nytt

Nordic Choice Hotels blir Strawberry

MrRob

Medlem
Ja, om det verkligen är Clarion CPH som tar 10k poäng på en award vill även jag veta knepet!
Clarion är lätt värt dubbla poäng priset mot comfort men klart att jag hellre betalar 10k!

Då är vi olika :) Föredrar lätt 10000 poäng för Comfort framför 20000 poäng för Clarion själv. Bor personligen enbart där för flyg som går före 10 på morgonen och sängen på Clarion är inte värt två nätter på Comfort enligt mig.
 

M.K

Medlem
@MrRob Beror ju på hur många poäng du måste göra av med också. Återstår över 250k för mig närmaste året som utgår, så väljer därför det bättre alternativet Clarion även när jag ( poäng) betalar själv.
 

MrRob

Medlem
@MrRob Beror ju på hur många poäng du måste göra av med också. Återstår över 250k för mig närmaste året som utgår, så väljer därför det bättre alternativet Clarion även när jag ( poäng) betalar själv.

Givetvis har vi alla olika förutsättningar och har man mer poäng än man hinner göra av med så är det klart att man spenderar så mycket som möjligt när tillfället get. Själv lägger jag dock hellre 10000 poäng någon annanstans där det gör större skillnad för mig än valet mellan Clarion och Comfort på CPH.
 

ekf

Medlem
Strawberry har infört 2-stegsverifiering då man loggar in via webben.
Jag är visserligen för tvåstegsverifiering.. men kunde de inte i alla fall haft stöd för engångskoder som genereras av t.ex. Microsoft/Google Authenticator och liknande? Ganska störigt att behöva öppna upp mailen...
Eller ännu hellre stöd för Passkeys..
 
  • Gilla
Reactions: bvs

guwonder

Medlem
Partnership with Hurtigruten:


“Book your trip with Hurtigruten​

“In order to earn bonus points, you'll have to be logged in to your profile for Strawberry and you'll need to book your trip with Hurtigruten via the link on this page.

“Members will earn one bonus point for every krona spent on the total amount of the trip. If, for example, you buy a trip for 25,000 kr, you'll earn 25,000 bonus points. In order for the bonus points to be registered on your profile, you'll have to make sure that you are logged in when you click on the Hurtigruten link to make your booking. You'll find the booking link at the bottom of the page.”

Points only on the classic cruises, but not on harbor to harbor bookings
 

eddo

Medlem
Fler som har problem med att se sina bokningar i appen/hemsidan? Såg mina två bokningar igår, nu har jag inga bokningar enl appen/hemsidan. Ska bo inatt och 4-5/12 på Comfort Arlanda, troligen bara teknikstrul men blev trots allt lite nervös.
 

Olle K

Medlem
Fler som har problem med att se sina bokningar i appen/hemsidan? Såg mina två bokningar igår, nu har jag inga bokningar enl appen/hemsidan. Ska bo inatt och 4-5/12 på Comfort Arlanda, troligen bara teknikstrul men blev trots allt lite nervös.
Saknar en bokning sedan några dagar till 30 dec men övriga bokningar är kvar.
 
Toppen