Det har hänt mig flera gånger att vissa bokningar inte syns i appen eller på Min sida, och de går inte heller att söka fram med bokningsnumret. Det har både gällt bokningar för bonuspoäng och vanliga bokningar. Men bokningarna har alltid funnits i systemet och det har inte varit något fel – jag brukar mejla och fråga för säkerhets skull, men det verkar som det går att lita på att bokningar som det kommit en bekräftelse på via mejl gäller.Fler som har problem med att se sina bokningar i appen/hemsidan? Såg mina två bokningar igår, nu har jag inga bokningar enl appen/hemsidan. Ska bo inatt och 4-5/12 på Comfort Arlanda, troligen bara teknikstrul men blev trots allt lite nervös.
I guess At Six will see me a lot more on award nights.
This makes me very curious on the actual numbers here please share an estimate if you are comfortable. Solely to satisfy my curiosity.Not a good thing for me, as perhaps one of the biggest redeemers of Choice Privileges points in the Nordics — with an especially crazy number of award room nights booked at those particular hotels in Stockholm and Malmo
This makes me very curious on the actual numbers here please share an estimate if you are comfortable. Solely to satisfy my curiosity.
Som min gamla CAD-lärare sa: "You can, if you will"Var kan man se vilket brytdatum man har för sitt medlemsskap? För visst är det individuellt och inte kalenderår?
Börjar vittra platinum, vilket vore trevligt…
Edit: hittade i appen på ”poänghistorik”. Har tydligen maj ut att skramla ihop 35000 poäng, måste ju vara görbart.