Jepp, man kan ibland behöva maila dock.Noob fråga, hoppas inte fel tråd - får man tillbaka poängen om man avbokar en poängnatt?
Jepp, man kan ibland behöva maila dock.Noob fråga, hoppas inte fel tråd - får man tillbaka poängen om man avbokar en poängnatt?
JaNoob fråga, hoppas inte fel tråd - får man tillbaka poängen om man avbokar en poängnatt?
Har nu försökt randomsöka datum på några olika hotell i Stockholm där jag har tillräckligt med poäng för att boka. Oavsett om det är 1 år fram i tiden har jag inte hittat en enda tillgänglig bonusnatt. Blir ju helt värdelöst det här när det inte finns några vettiga sätt att kolla tillgänglighetHar du några poäng på kontot? Tillgång syns kanske inte annars, på många Clarions behöver du spenda 20’-25’ poäng för en natt.
Har nu försökt randomsöka datum på några olika hotell i Stockholm där jag har tillräckligt med poäng för att boka. Oavsett om det är 1 år fram i tiden har jag inte hittat en enda tillgänglig bonusnatt. Blir ju helt värdelöst det här när det inte finns några vettiga sätt att kolla tillgänglighet
Tweakade sen sökningen på skämt till Helsingborg och inte ens där kunde man få ett enkelrum 12-13 oktober på grand…
Jag tyckte också att det var svårt att hitta tillgänglighet, tills jag insåg att det mesta gömmer sig bakom ”see more prices“.Har nu försökt randomsöka datum på några olika hotell i Stockholm där jag har tillräckligt med poäng för att boka. Oavsett om det är 1 år fram i tiden har jag inte hittat en enda tillgänglig bonusnatt. Blir ju helt värdelöst det här när det inte finns några vettiga sätt att kolla tillgänglighet
Tweakade sen sökningen på skämt till Helsingborg och inte ens där kunde man få ett enkelrum 12-13 oktober på grand…