Jag
Hej
Saknar uppgradering vid bokning som Platinum.
Hälsningar jonten
Hotellet
Hej jonten!
Uppgraderingar ordas oftast på morgonen samma dag som man ska checka in men eftersom du mejlade redan nu så lägger jag till en uppgradering på din bokning.
Allt gott / Best regards
Jag
Hej ******, tack för att du tog dig tid och svarade och fixade min uppgradering.
Om du har en minut över, kolla gärna vad som gäller för Platinum. Vid boknings tillfället eller isch timmarna/dygnet efter så uppgraderas man en kategori om det finns rum.
Vid incheckning så skall man uppgraderas till bästa tillgängliga rum.
Så det är om det finns rum 2 st uppgraderingar för Platinum, en vid bokning och en vid incheckning.
Som PLATINUM-medlem är du garanterad uppgradering till nästa rumskategori utan extra kostnad, så länge det finns lediga rum när din bokning registreras i bokningssystemet samt om hotellet har mer än en rumskategori
Om hotellet har ledig kapacitet vid ankomst har du som PLATINUM-medlem möjlighet att bli uppgraderad till bästa tillgängliga rumskatergori - utan extra kostnad.
Hälsningar jonten
Hotellet
Hej jonten
Det stämmer korrekt!
Det jag menade är att vi i receptionen måste lägga till det manuellt på din bokning vilket personalen som jobbar på morgonen fixar

Vi ser till så att din bokning är uppgraderad vid incheck.
Varmt välkommen!
Allt gott / Best regards
Jag
Hej igen
Jag bokade 31 maj, så uppgraderingen har missats många mornar....