Mattias Eriksson
Medlem
Jag kollade det 2022 när de första poängen studsade och då löste det sig med namn, mobil, mejl med mera när allt stämde till slut. Så tycker inte de borde vara det denna gång.Ett tips är att ytterliggare en gång dubbelkolla så att namnen är lika på ditt EuroBonus och hos Amex. Mina studsade först o hade kollat namn osv. men långt senare var de en annan på kundtjänst som upptäckte att de ändå inte hade alla mina namn i något av Amex system. Efter det verkade de i alla fall som SAS tog emot poängen men tog ytterliggare någon vecka innan de kom in. Se även till att få ett ärendenummer om du inte fått det. Kändes som de blev prioriterat då.
Vad felet egentligen är och om detta hjälper är svårt att säga då alla på kundtjänst sagt olika saker. Men kan vara värt att testa.
Men ja, man vet aldrig vad för tekniskt krångel de har skapat åt sig själv. Så ja, tack för tipset, ska dubbelkolla med dom.