Ringde in till Amex för att kolla läget. Enligt Amex ska buggen vara fixad.
De kunde se att jag ringt in samt chattat med de gällande detta problem. Men det roliga är att de inte gjort något över huvudtaget. Killen jag pratade med skapade upp ett ärende och sa att han skulle se till att rätt avdelning ska försöka få över poäng till mig och att om jag inte ser något inom 2 veckor så skulle jag höra av mig. Han sa öven att de kunde bakdatera poäng om de inte lyckas flytta över innan sista juli vilket är sista datumet på min kvalificieringsperiod.
Nu fick du mig att ringa igen, spännande samtal. Enligt uppgift ska det ha varit löst sedan maj men jag fanns inte med på "listan". Att jag funnits med på listan är ju det enda jag fått veta de ca 8 ggr jag ringt under våren samt även när Amex själv ringde upp mig.
Det här är ju en sanslös soppa som saknar motstycke.
Om senast 10 arbetsdagar ska jag nu ha mina statuspoäng enligt dagsfärsk info, den som lever får se!
Guld eller inte guld, snacka om att det svänger i poängträsket.