Senaste nytt

Någon som har erfarenhet av uppgradering som Platinum på Accor Le Club

Hej alla!

Sitter just nu på Novotel Schiedam Rotterdam på mitt uppgraderade rum.

För en liten stund sen kom dom förbi och knackade på dörren och lämnade över lite vin samt nötter tillsammans med ett handskrivet tackbrev.

Jag är faktiskt mycket imponerad!

2014-02-11 16.36.20.jpg

Sofitel SO Bangkok, uppgraderad till Club (från billigaste), mkt bra bemötande av personalen. image.jpg

Väldigt schysst hotell må jag säga.

Just nu på Sofitel Jumeirah Beach i Dubai.

Uppgraderad från "lägstapris"-rummet till luxury med vattenutsikt och utsikt över the palm, fullt av amenities på rummet och med Accor Platinum, (som jag fått via Amex Platinum), tillgång till Le Club-loungen som serverar en lättare frukost, enklare lunch, afternoon tea samt en middagsbuffé som får oss att avstå från middag på stan...till kvällen serveras champagne och olika kvalitetsviner. (Buffén är bl a 3 olika varmrätter, sallader och sushi samt mängder av olika desserter och frukter.)

På rummet: ett BOSE-ljudsystem, balkong, macarons etc etc...

Jag är imponerad!

Last edited:
ibis Hong Kong Central and Sheung Wan.

Uppgradering till vy mot hamnen isf mot staden. Inga som helst problem att få kostnadesfri late check-out, 17:00 isf 12:00.

You are clearly one of our most loyal clients, and so we are pleased to inform you that we will renew your Le Club Accorhotels Platinum card for another year. With your card, you will continue to benefit from the same great service and advantages that you have grown accustomed to during your stays at Accor hotels!

Your new Le Club Accorhotels Platinum card will be sent to you within 2 weeks days after the expiration of your current card at the following address:

Detta fantastiska meddelande fick jag just på mailen. Jag har förvisso bott 5 nätter på hotellkedjan i Thailand och Hong Kong nu i januari men att detta skulle rendera i ett år till som platinum hade jag inte kunna drömma om. Tack Businessclass.se och tack Accor Hotels.

You are clearly one of our most loyal clients, and so we are pleased to inform you that we will renew your Le Club Accorhotels Platinum card for another year. With your card, you will continue to benefit from the same great service and advantages that you have grown accustomed to during your stays at Accor hotels!

Your new Le Club Accorhotels Platinum card will be sent to you within 2 weeks days after the expiration of your current card at the following address.

Jag fick detsamma i januari dock fick ja mitt förlängt enbart från 30 sept 2014 till 19januari 2015.

Väldigt bra av dem! Bott 8 nätter hos dem sen slutet av november.

Toppen