Blev också uppgraderad här till Svit, hade bokat med frukost och fick gräva fram bokningen för att överbevisa annars ville de ha betalt för den.![]()
Fick liknande svar, de verkar inte riktigt uppdaterade på hur man hanterar Platinum och vilka regler som gäller.Uppgraderad till näst högsta våningen med lounge access, 1 h extra checkouttid, fritt wifi på rummet på Novotel Nathan Road, Kowloon, Hongkong. Fick fråga om det själv när jag checkade in, först sa de att det inte gick men en liten stund senare var det plötsligt möjligt, ingen aning om varför. De vill kanske få en att kännas extra speciell, men det var bara konstigt tycker jag. Trevligt hotell med hjälpsam personal, vi kunde även förvara bagage efter utcheckning vilket gav en extra eftermiddag till aktiviteter.
Uppgraderad till näst högsta våningen med lounge access, 1 h extra checkouttid, fritt wifi på rummet på Novotel Nathan Road, Kowloon, Hongkong. Fick fråga om det själv när jag checkade in, först sa de att det inte gick men en liten stund senare var det plötsligt möjligt, ingen aning om varför. De vill kanske få en att kännas extra speciell, men det var bara konstigt tycker jag. Trevligt hotell med hjälpsam personal, vi kunde även förvara bagage efter utcheckning vilket gav en extra eftermiddag till aktiviteter.