Senaste nytt

Någon som har erfarenhet av uppgradering som Platinum på Accor Le Club

Rätt besviken tyvärr. Ingen "vip treatment" inga gåvor/dryck på rummet, ingen uppgradering, tog över två timmar att få rummet då de skulle städa det. Sedan när jag väl fick rummet så var inte minibar påfylld, nespresso kapslar fattades, kaffespill på mattan och lite såna saker... I bokningen som gjordes direkt hos dem skrev jag in om ankomsttid, status och önskemål. Är platinum.

Och då finns ingen club floor att tala om ens att hoppas på ;)

Uppgradering via Aktieägarplatinum Sofitel Bali Nusa Dua.

Bifogar några bilder på loungen. Ska dela några bilder på rummet längre fram. Checkade in 1 dag innan nergraderingsdatum för aktieägarplatinum...Inga frågor. Bokat dubbelrum med liten ploungepool. Uppgraderad till poolaccess room. Blev för övrigt tilldelad lounge även på Sofitel Heathrow och det var jättebra. Sofitel Nusa Dua upplever jag som ett sjukt bra hotell, så snyggt och kanske det bästa av de hotell jag bott på personligen och jag har svårt att hitta något jag vill ändra på. Senast kommer vi från Shangri - La KL och det är ju ett cityhotell men ger er en bild av vad jag jämför med. ( det var superbra det med )Såklart är många av Balineserna som jobbar nya då hotellet är nytt men de försöker sitt bästa och vill verkligen ge service. I loungen kommer de ut var 5 minut och häller på mer vin så man behöver inte ens lämna stolen

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    758,2 KB · Visningar: 239
  • image.jpg
    image.jpg
    837 KB · Visningar: 222
Sa ju precis det att jag fick uppgradering på hotellet till ett bättre rum. Vill du inte läsa om loungen som alltid ingår som platinum så läs inte. skriver lite om loungen och hotellet då det kan finnas andra på BC som kanske är intresserade att besöka hotellet.

Jag väntar också med spänning på eventuell nedgradering. Blir jag nedgraderad, så ändrar jag mina befintliga bokningar till hotell i Hiltongruppen istället.

Har någon av er skickat in ert aktieägarbevis ytterligare en gång eller kör ni "fosterläge", blundar och hoppas?
Mina aktier är registrerade, så det ska inte behövas något aktieägarbevis - jag skickade inte inte något heller, utan bekräftade bara att jag äger minst en aktie.

Toppen