Senaste nytt

Någon som har erfarenhet av uppgradering som Platinum på Accor Le Club

Jag har hittills bott på 5 olika accor hotell i Asien sedan jag blev platinum medlem och blivit uppgraderad till executive varje gång:) 2 ggr frågade jag om de hade mitt kortnummer registrerat då de inte sa någonting och gav de mitt kort varpå de direkt ändrade till nytt rum(troligen var jag inte platinum när jag bokade )
 

T_J

Medlem
Sofitel Abu Dhabi Corniche. Uppgraderad från superior till luxury room med lounge access. 3 fat med frukt, bakelser och kakor och 100 AED voucher till spa.

Överlägset bästa mottagandet hittils under mina 2 år som platinum.
 

bnr

Medlem
Hotel Novotel Toronto Centre.

Frågade om det var möjligt att bli uppgraderad, tjejen i receptionen sade någonting om 30 CAD. Visade Platinumkortet och frågade om det hjälpte, hon svarade "Oh yes, it certainly does!"
Uppgraderad från Standard Room till Executive Room.
 

ChabbeT

Medlem
Dricker fortfarande GT o lite till i loungen. Tack Le Club
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    {memory} MB · Visningar: 208

Meazza

Medlem
Från Standard Room till Privilege Room (samt late checkout) på Mercure Centre Grand Hotel, Nantes (FRA).
 

taxvalp

Medlem
Inte så glammigt - men i natt bor vi på Ibis Style Odenplan i stället för att ta sista tåget hem. Fullt hotell men vi fick vad som tycks vara ett familjerum med kakelugn, högt i tak och cirka 30 kvm eller så. Två flaskor Sprite(!) på rummet. Bra värde i centrala Stockholm en välbokad helg och sen bokning. Accor Platinum.
 

bnr

Medlem
Sofitel Budapest Chain Bridge.

Bokade Superior Room, uppgraderad till Luxury Room Club Sofitel med lounge-access, private check-in och check-out.
Rum på sjunde våningen med bra utsikt mot Donau och Budaslottet.
 
Sofitel Jumeirah Beach Dubai = rum upg, loungeaccess + annat. Mkt nöjd.

(OT: Mitt Platinummedlemskap hos Accor går ut 26/8 2015, inser att jag skulle vilja behålla det nu, hur många nätter behöver jag köra för trygga fortsatt Platinum?)
 
Toppen