Senaste nytt

Någon som har erfarenhet av uppgradering som Platinum på Accor Le Club

Incheckad på Mgallery VIE Bangkok, bokat deluxrum men uppgraderad till deluxe suite på 16 våningen. Mycket fräscht hotell och bra pris!

image.jpg image.jpg
image.jpg
 
Kul med uppgradering hos MGallery. De brukar vara snikna med det.
Detta är andra gången jag bor på Mgallery och andra gången jag får uppgradering. Första var Uptown Palace i milano där vi flyttades upp från deluxe room till executive suite med stor balkong.

Vart har du bott är då frågan? :eek:
 

staff

Medlem
Detta är andra gången jag bor på Mgallery och andra gången jag får uppgradering. Första var Uptown Palace i milano där vi flyttades upp från deluxe room till executive suite med stor balkong.

Vart har du bott är då frågan? :eek:
Det ar bara som jag last till mig! Ska bo pa MGallery i Yangon i April och har haft laga forvantningar pa uppgradering. Men nu kanns det ju lite battre. :)
 

Jadessa

Medlem
Min första MGallery i Budapest uppgraderade och då jag var sjuk under vistelsen kom service direkt när jag ringde och bad om påfyllning av vatten och kamomillte.
 

Henrik_B

Medlem
Nekad uppgradering för kommande vistelse på Sofitel Sukumvit, Bangkok. Har Platinum.

"Please be informed that the highest room types for room upgrading will be at Prestige suite room as you have reserved now."

Någon som har lyckats med att bryta sig igenom liknande?
 

dino_81

Medlem
Mercure Grand Hotel Biedermeier, Wien. Tre nätter i månadsskiftet februari/mars.

Uppgraderad från Classic Bidermeier-rum till Privilege-rum.

Rymligt och fint rum med fri minibar, välkomstgåva (Mozartkugeln) med personlig hälsning och kupong för välkomstdryck i baren.

Bokade på Accors "private sales" i början av februari och tycker att det var bra valuta för pengarna.
 

dino_81

Medlem
Nekad uppgradering på Novotel Vilnius i mitten på februari. Detta då hotellet var fullbokat enligt front desk. Dock kupong för valfri dryck i hotellets bar.
 

kydyl

Medlem
Hur gör man rent praktiskt? Frågar man efter uppgradering vid incheckning på hotellet eller hör man av sig innan? Eller lägger man bara diskret fram kortet och ser om de erbjuder nått?

Aldrig haft status på ett hotell förren nu
 
Toppen