Senaste nytt

[Mistake rate] Clarion Stockholm, 12-14 maj 2014, 180 SEK / natt för svit

agehall

Medlem
Jag tror faktiskt man ska akta sig lite för DYKWIA faktorn som kommer med att dra upp BC.se i samtal med kundtjänst och försöker få sin vilja fram. Även om det ibland känns lockande så tror jag att det i bästa fall möts med oförståelse och i värsta fall så kastar det skugga över hela BC.se-communityn.
 

Homer

Medlem
Ring till Ryanairs kundtjänst och hota med att de få dåligt rykte på BC.Se om du inte får som du vill ;)
 

NotRyan

Medlem
Jag tror faktiskt man ska akta sig lite för DYKWIA faktorn som kommer med att dra upp BC.se i samtal med kundtjänst och försöker få sin vilja fram. Även om det ibland känns lockande så tror jag att det i bästa fall möts med oförståelse och i värsta fall så kastar det skugga över hela BC.se-communityn.

Jag håller helt med agehall här, det är ungefär som när någon polis viftade med tjänsteleg när han ville förbi kön till krogen. Det kan förstöra rätt mycket...
 

JanneB

Medlem
Har bara fått första mailet där de beklagar felet och att jag kommer få ett std-rum. Svarade nu att det var tråkigt att höra, utan att nämna BC. Blir intressant att se om jag får behålla Juniorsviten
 

JanneB

Medlem
Har bara fått första mailet där de beklagar felet och att jag kommer få ett std-rum. Svarade nu att det var tråkigt att höra, utan att nämna BC. Blir intressant att se om jag får behålla Juniorsviten

Det gick fort:

Hej igen JanneB,

Mina kollegor har beslutat att behålla bokningen i juniorsviten som bokats så du kan bortse från det föregående mejlet. Jag önskar dig en trevlig vistelse hos oss i maj!


Hatten av!
 
Toppen