Senaste nytt

[Mistake rate] Clarion Stockholm, 12-14 maj 2014, 180 SEK / natt för svit

OliT

Medlem
Långt kvar men är jag ledig, hemma och har tid så absolut. :)
Undrar dock vad dom kommer säga när man kommer och ska checka in och de ser priset. Hoppas inte de kastar ut oss. :p

Någon som bott här? Är det ett trevligt hotell? :)

Jag har varit där på konferens men inte bott. Rätt bra, men kändes inte riktigt lika fräscht som Clarion Sign. Maten var helt okej, vilket kanske indikerar någon slags ambition.

Edit: Fint rum! http://cityfinder.se/sv/node/619#/3
 

Hasse E

Medlem
Hej!

Ursäkta en novis men hur "17" ramlar man på ett sådant här pris? Tillfälligheter eller genuint letande.......?;)
 
Äsch... Man är inne för lite på bc.se nuförtiden :p

Gläds med de som lyckades iaf :)

Kul att få någon utdelning för att man bor på internet dygnet runt. :p
Trycker på "Nya inlägg" väldigt ofta här på bc.se (säkert 1 gång var 4-5:e minut i snitt när jag sitter vid datorn.)

Tråkigt att det inte var ett vanligt rum så fler kunde fått chansen att boka till bra pris dock!
 
Last edited:

OliT

Medlem
Hej!

Ursäkta en novis men hur "17" ramlar man på ett sådant här pris? Tillfälligheter eller genuint letande.......?;)

Tyvärr har jag alldeles för mycket att göra för att själv snubbla över det. På Flyertalk finns det en del folk som lägger ut ovanligt låga hotellpriser och detta såg jag strax innan jag gjorde tråden här. Jag ville helt enkelt dela med mig vidare. Iggyray la ut tråden och ska ha all credd.
 
Hej Andreas,

Tack för din bokning hos oss.

På grund av ett systemfel under vår senaste web-uppdatering är jag rädd att du fått fel bekräftelse skickad till dig. Det rum som är bokat till dig den 12 maj 2014 är ett standardrum med dubbelsäng. Jag ber om ursäkt för besväret, tveka inte att höra av dig om du skulle ha några funderingar gällande vistelsen. Vi ser fram emot att välkomna dig till oss!


Någon som vet hur man kan gå vidare med detta (om man nu orkar)? Att dom säger att det avser ett standard rum är ju bara för att dom vill kunna hyra ut rummet till det normala priset.
 

Jonas C

Medlem
Hej Andreas,

Någon som vet hur man kan gå vidare med detta (om man nu orkar)? Att dom säger att det avser ett standard rum är ju bara för att dom vill kunna hyra ut rummet till det normala priset.

180kr per natt för ett standardrum i Stockholm är ett väldigt bra pris det också, så man bör väl vara glad att de inte bokade av bokningen.
 
Toppen