Senaste nytt

Mina erbjudande SJ prio

Lyckades få mina 1000 nextory poäng nivågrundande, kampanjen strulade och poängen kom inte in automatiskt så kundservice la in det som Manuell poängintjäning och blir då nivågrundande

SJ börjar bli som SAS, konsekvent inkonsekvent. Jag fick detta automatiskt. Sorry @palmen.

IMG_6315.jpeg

Blev att köpa en extra resa, hade ett presentkort från tidigare SJ strul samt att jag fick en 2x poäng för jag var nära status. Total insats 65 kronor, samt att någon fick seat block på tåget.

Nu är man sån där Prio Premium. Blir många morotsstavar i loungen för att få igen denna investering.

Blev att köpa en extra resa, hade ett presentkort från tidigare SJ strul samt att jag fick en 2x poäng för jag var nära status. Total insats 65 kronor, samt att någon fick seat block på tåget.

Nu är man sån där Prio Premium. Blir många morotsstavar i loungen för att få igen denna investering.
Några byta avgångar från billig till dyrare och man är hemma.

Några byta avgångar från billig till dyrare och man är hemma.
Absolut, det är en del i kalkylen de få ggr jag åker privat, samt när det uppstår problem.
Att både kunna flyga och åka tåg på flexible biljetter utan att betala för det kommer bli bra.

Jag har precis blivit Premium/Svart för första gången, nån som orkar förklara hur det här med byte av avgång funkar? Om jag tolkar en del skrivningar här i tråden rätt kan man byta avgång utan att betala mellanskillnaden mellan de olika biljettpriserna? Fattar jag rätt, för det låter ju väldigt generöst?

Toppen