Senaste nytt

Mina erbjudande SJ prio

Intressant
IMG_1079.jpeg

Har ni förresten märkt att SJ även har gjort en kraftig nerskärning av partnererbjudandena i "Din Stad"? Undrar varför detta gjorts...

Dum fråga kanske men har en 3x poängen erbjudande just nu. Någon som vet om den bara gäller på en enkelresa eller om man tex kan boka en tur retur och då få 3x poängen på totalen? Tack

Det verkar dock finnas en bugg i systemet just nu som gör att man inte får några poäng (eller dubbla för den delen) för förbeställd mat om man använder 3x poängen-koden. Det märkliga är att jag med en tidigare kod lyckades stacka dubbla poäng på mat (precis efter att detta genomförts). Även om det såklart bara är ett par hundra poäng det rör sig om vars värde är begränsat efter devalveringen så skrev jag till SJ:s kundservice men fick bara ett nonsenssvar tillbaka.

Tråkigt.
Det står nu "3x poäng på dina resor" . Vet inte om det ändrats nu i nya programmet men absolut fick man 3x på köpet. Dvs även förbeställd mat.

Om detta är medveten förändring känns det som att någon sitter och letar efter grejer att banta bort. Brukar vara början på slutet.

Toppen