Senaste nytt

Miles & More Segment Run Tråd

Flyg 5 av 6 avklarat. Väntar på sista kärran MUC-ARN nu.

Någon annan från forumet som varit med under dagen på någon flight? Sett flera svenskar som av snacket att döma, också är på Senator-jakt. :D

Flyg 5 av 6 avklarat. Väntar på sista kärran MUC-ARN nu.

Någon annan från forumet som varit med under dagen på någon flight? Sett flera svenskar som av snacket att döma, också är på Senator-jakt. :D
Vi var tre sve i loungen som åkte morgonavgången via ZRH från VIE i morse. En random och en annan som brukar läsa här, får ge sig själv till känna om hen vill.
Jag fick op-up andra leget pga att de lagt till en extra rad business efter jag checkat in (fick beep i scannern med utskriven lapp samma sätesnummer men business). Ingen recognition alls på något leg så det var nog mer flax än senator-relaterat.

Hej!
Har alla som kört sina sex legs fått statusen förlängd? Jag gjorde mina i början av November men ännu inte fått det. Alla mina sex flighter/segment var med Lufthansa och Austrian och alla sex har gett poäng om jag kollar i M&M-appen/siten:

1733205456342.png

Snyggt! Jag fick svar idag på min ”när får jag 02/26 extension på mitt nya senator-kort”. Alla mina sex legs är inne på kontot efter helgens flygningar och de är eligible. LH hänvisade till sin partner som gör kontrollen och tilldelar chellenge success (eller inte). Keeping forumet posted när det trillat in :)
Var kontaktade du dom angåenden det? Finns det en speciell mail kopplat status-matchningen/förlängningen?

Hej!
Har alla som kört sina sex legs fått statusen förlängd? Jag gjorde mina i början av November men ännu inte fått det. Alla mina sex flighter/segment var med Lufthansa och Austrian och alla sex har gett poäng om jag kollar i M&M-appen/siten:

Visa bifogad bild 160020
Som det sagts från början från Lufthansa så ska de köra efter den 30nov när perioden var slut. De har bara gått några dagar in i dec, så tror vi som kört i nov, lär få vänta några dagar ev veckor till.

Last edited:
Hej!

Visa bifogad bild 160020
Det har gjorts i batchar tidigare, inte att det sker X dagar efter avklarade flighter. Lufthansa har hela tiden sagt att det sker efter 30 november, än så länge har det varit 1 arbetsdag. Du har status till januari/februari så ingen idé att stressa över detta förrän i mitten på januari.

Du lär kunna läsa här när alla får det förlängt.

Toppen