Svar ja på båda frågorna OM det är Senator du jagarVisst är det enbart 6 segment? Gäller även för economy light, alla bokningsklasser etc?
Vad hittar du för spännande för 3700kr? Jag var för långsam att boka för 4500kr och nu är samma resa uppe i 7100kr.Ser ut som man kanske får hoppa på det här i sista stund…
Någon som hittar billigare än 3700kr för 6 segment över dagen med utgång från Arlanda en lördag eller söndag?
Har hittat för 2500kr med övernattning, men vill helst slippa det.
Budapest. Den lördagen jag kikade har dock gått upp till 4500 nu.Vad hittar du för spännande för 3700kr? Jag var för långsam att boka för 4500kr och nu är samma resa uppe i 7100kr.
Jag ser ingen anledning till att det inte skulle vara ok. Uppfyller alla kriterier vad jag kan se. Enjoy!Något proffs här, kanske till och med som gjort flygningar med motsvarande bokningsklass som kan bekräfta att nedan ut och hemresa borde vara OK för det här Senator-projektet?
Har flugit några gånger. Minst lika bra business som LH, bättre mat.Sökte på "discover airlines business class a320" på youtube och kollade igenom några klipp (dock på tyska) och det verkar vara ganska samma som LH i Business. Seatblock, sekt, mat på bricka etc