Senaste nytt

Miles & More Segment Run Tråd

NoahS

Medlem
Är det någon passkontroll eller liknande på inrikesflyg i Polen eller hinner man med vändande flyg?
1728816876208.png

1728816886615.png

Last edited:

NoahS

Medlem
Det var ett dåligt ordval. Så det bör inte vara några problem att kliva av och komma med samma flyg tillbaka? Jag är en komplett noob på milageruns. Brukar alltid planera in många timmar så man slipper stressa om jag har mellanlandning.

JacobGBG

Medlem
Är det någon passkontroll eller liknande på inrikesflyg i Polen eller hinner man med vändande flyg?
POZ har enbart bussgate direkt till baggagebanden vid avstigning (gammal militärflygplats). Så du måste gå igenom tull och sedan in igenom security igen.

Med det sagt så har jag gjort ca dussinet vändor till POZ de senaste två åren och jag kan inte tänka mig något scenario där det skulle ta mer än 15 min från att man stiger av planet tills dess att man är tillbaka vid gate. Det är en rätt nätt flygplats.

Brandten

Medlem
Vad behöver jag säkerställa med det här förslaget som Kayak ger 9/11 t/r?
Börjar bli enda helgen i november jag kan utföra det här spektaklet. :)

1729583158509.png

Rebel

Medlem
Vad behöver jag säkerställa med det här förslaget som Kayak ger 9/11 t/r?
Börjar bli enda helgen i november jag kan utföra det här spektaklet. :)

Visa bifogad bild 158372
Att det utförs av LH gruppens godkända bolag, Austrian och Lufthansa är ok, är det andra bolag inblandade??
Att du hinner fram i tid om det är samma dag. Kommer du ifrån MUC till POZ och åker till FRA så är det nog inte samma plan, (kan vara eftersom båda borde vara LH men inte troligt)

Brandten

Medlem
Att det utförs av LH gruppens godkända bolag, Austrian och Lufthansa är ok, är det andra bolag inblandade??
Att du hinner fram i tid om det är samma dag. Kommer du ifrån MUC till POZ och åker till FRA så är det nog inte samma plan, (kan vara eftersom båda borde vara LH men inte troligt)
Så här ser det ut.

Attachments

• LHSEN.jpg
    LHSEN.jpg
    182,8 KB · Visningar: 92

Lollet

Medlem
Ser ut som man kanske får hoppa på det här i sista stund…
Någon som hittar billigare än 3700kr för 6 segment över dagen med utgång från Arlanda en lördag eller söndag?
Har hittat för 2500kr med övernattning, men vill helst slippa det.

Toppen