Senaste nytt

Maximera poängintjäning vid köp av Apple-produkter

Maja

Medlem
Tack för input @Berglund Har läst ditt tidigare köp med presentkort etc.

Får kolla igenom vilken butik i min närhet som har rätt modell inne isf och försökta tajma det med dubbla poängkampanjen.
 

Maja

Medlem
Väcker liv i denna tråd igen. Dags att uppgradera telefonen. Tips på vart jag köper en iPhone 14 pro för bästa poängintjäning till Eurobonus? Amex Elite och SAS MC Premium finns.
 
Last edited:

MrRob

Medlem
Väcker liv i denna tråd igen. Dags att uppgradera telefonen. Tips på vart jag köper en iPhone 14 pro för bästa poängintjäning till Eurobonus? Amex Elite och SAS MC Premium finns.

CDON via portalen med ditt Elite-kort bör ge dig 45 EB/100:-.

(Eller så köper du en motsvarande Samsung och sparar 6-7000:- ;))
 

Maja

Medlem
CDON via portalen med ditt Elite-kort bör ge dig 45 EB/100:-.

(Eller så köper du en motsvarande Samsung och sparar 6-7000:- ;))
Tack för tipset. Tycker dock att många återförsäljare via CDON inte är så pålitliga längre. Att det är mycket som inte stämmer och leveranstider som ej hålls etc, men annars har jag köpt en hel del den vägen tidigare.
 

MrRob

Medlem
Tack för tipset. Tycker dock att många återförsäljare via CDON inte är så pålitliga längre. Att det är mycket som inte stämmer och leveranstider som ej hålls etc, men annars har jag köpt en hel del den vägen tidigare.

Du har Dustin, Mediamarkt eller Webhallen som ger 10 EB/100:- via portalen.

Vet ej om de tar Amex; Mediamarkt gör enligt deras hemsida men alla tre använder Klarna verkar det som. Webhallen verkar dock även ta PayPal vilket lär göra att det går att lösa med Amex.
 

Rebel

Medlem
Mediamarkt har tidigare inte get poäng på apple produkte. Jag vet inte hur det är nu, men håll ett öga öppet på det
 

Big Birger

Medlem
Webhallen via Coop-portalen och sedan växla Coop-poängen till EuroBonus när det är kampanj.

Köpet ger 2 Coop-poäng/kr, och med +25% extra poäng vid växlingskampanj från Coop till EuroBonus som har funnits historiskt ganska ofta kan du växla 10 000 Coop-poäng till 1250 Eurobonuspoäng.

Så ett köp på 10 000 kr ger 20 000 Coop-poäng som blir 2500 EuroBonuspoäng.

Har gjort det några gånger och vet att det fungerar.
 

Maja

Medlem
tack för kreativa lösningar. Mediamarkt ger inga poäng för Apple så det alt är ute i. Liden. Ska titta närmare på Webhallen via Coop.
 

Doctor-X

Medlem
Webhallen via Coop-portalen och sedan växla Coop-poängen till EuroBonus när det är kampanj.

Köpet ger 2 Coop-poäng/kr, och med +25% extra poäng vid växlingskampanj från Coop till EuroBonus som har funnits historiskt ganska ofta kan du växla 10 000 Coop-poäng till 1250 Eurobonuspoäng.

Så ett köp på 10 000 kr ger 20 000 Coop-poäng som blir 2500 EuroBonuspoäng.

Har gjort det några gånger och vet att det fungerar.

Funkar det på samma sätt som via SAS Onlineportal att man får poäng på köpeskillingen exkl moms? eller är det med moms?

Får man någon bekräftelse på köpet från Coop? Eller hur vet man att köpet registrerats?
 
Toppen