igelkotten
Medlem
Men det borde kanske gå att få någon att köpa och leverera på LAX, men då missar man ju halva grejen tyvärr med att äta vid landningsbanan.
Postmates!
Men det borde kanske gå att få någon att köpa och leverera på LAX, men då missar man ju halva grejen tyvärr med att äta vid landningsbanan.
Man hinner dock inte In-N-Out om man ska ta vändande plan...
Spännande med tighta turnsDå var det dags igen.
Det visade sig att det gick att klämma in mer än 6 flighter om dagen. Så jag gjorde det. Kära BC:are, i sann poängjägar anda kommer dagen att bestå utav 8 flighter. Alltså 4 st T&R.
Lite seg start på dagen med sjukdom. Hoppades in i det sista att jag skulle hinna bli frisk tills idag, men icke. Men men.. ej avbokningsbara biljetter är ej avbokningsbara och segmenten bara ska in!
Upp 04:00 för att hugga Flygbussen 04:55 från Malmö C. Enda människorna ombord är jag och chauffören (fattar inte hur Flygbussens linjer går runt??)
05:50 och in på "loungen" på MMX, i vanlig ordning juice och gröt toppat med det svartaste kaffet som fanns.
Malmö-Stockholm
SK130 A320
06:25-07:40
Sov i princip genom hela flighten, eller i alla fall försökte.
Stockholm-Malmö
SK105 A320
08:10-09:20
Riktigt ruggig tur, oerhört starka vindar och seatbelt signen på i vad som för den nödige kändes som evigheter.Resan avslutades med en symbolisk nick till crew som inte har någon aning om vad som väntade dem.
Malmö-Stockholm
SK106 A320
09:45-10:55
Snabbt in på toaletten och Café Loungen igen, denna gången för en syltkaka och ett glas mjölk. Ansiktetsuttrycket på purser när han hälsade mig välkommen för andra gången på mindre än 2 timmar sa allt. "Varför skulle någon??" Av ansiktsuttrycket att döma var han nog inte någon "riktig" poängjägare.
Nu lunch och lite streching innan nästa plan som avgår 14:30.
Bonus: På sista flighten drog purser till rejält med sång i kabinen. Mycket uppskattat.
Edit: Till mitt försvar så togs den sista bilden 05:50 halvt sovandes, halvt nysandes.
Fortsättning följer!
Spännande med tighta turns
Är det då 4 olika biljetter? Tänker att de kan väl inte tillåta ankomst 7:40 och avgång 8:10
Kör hårt!
Underbar underhållning det här. Ser fram mot fortsättningen!Då var det dags igen.
Det visade sig att det gick att klämma in mer än 6 flighter om dagen. Så jag gjorde det. Kära BC:are, i sann poängjägar anda kommer dagen att bestå utav 8 flighter. Alltså 4 st T&R.
Lite seg start på dagen med sjukdom. Hoppades in i det sista att jag skulle hinna bli frisk tills idag, men icke. Men men.. ej avbokningsbara biljetter är ej avbokningsbara och segmenten bara ska in!
Upp 04:00 för att hugga Flygbussen 04:55 från Malmö C. Enda människorna ombord är jag och chauffören (fattar inte hur Flygbussens linjer går runt??)
05:50 och in på "loungen" på MMX, i vanlig ordning juice och gröt toppat med det svartaste kaffet som fanns.
Malmö-Stockholm
SK130 A320
06:25-07:40
Sov i princip genom hela flighten, eller i alla fall försökte.
Stockholm-Malmö
SK105 A320
08:10-09:20
Riktigt ruggig tur, oerhört starka vindar och seatbelt signen på i vad som för den nödige kändes som evigheter.Resan avslutades med en symbolisk nick till crew som inte har någon aning om vad som väntade dem.
Malmö-Stockholm
SK106 A320
09:45-10:55
Snabbt in på toaletten och Café Loungen igen, denna gången för en syltkaka och ett glas mjölk. Ansiktetsuttrycket på purser när han hälsade mig välkommen för andra gången på mindre än 2 timmar sa allt. "Varför skulle någon??" Av ansiktsuttrycket att döma var han nog inte någon "riktig" poängjägare.
Nu lunch och lite streching innan nästa plan som avgår 14:30.
Bonus: På sista flighten drog purser till rejält med sång i kabinen. Mycket uppskattat.
Edit: Till mitt försvar så togs den sista bilden 05:50 halvt sovandes, halvt nysandes.
Fortsättning följer!