Bokat både Zanzibar och Bangkok i Business den senaste veckan med voucher så det fungerar allt.Det går väl fortfarande inte att boka via SAS hemsida? Jag har försökt sedan någon vecka tillbaka utan att lyckats med någon resa i business. Däremot fungerade det att boka i ekonomi mellan ARN-HNL, i varje fall till betalning vilket inte fungerat på de andra bokningarna jag försökt göra.
Nä någon ändra har inte funnits. Det behöver du ringa in förNu har länken för avbokning av Star Alliance bonusresor lagts till och man slipper ringa in för det! Saknas bara "ändra", men jag minns inte om det ens fanns tidigare.
På Ipad?Bokat både Zanzibar och Bangkok i Business den senaste veckan med voucher så det fungerar allt.
NejPå Ipad?
Ja, alla routingmöjligheter dyker inte upp. Gör separata sökningar mellan t ex GRU, RIO, BOG, YYZ, LAX, ORD, NYC, MIA, FRA, AMS, BCN, MAD, LHR, etc och ring in och boka. Exampel: Se om du hittar FRA-GRU och kolla därefter om <Din hemort>-FRA finns. Testa annars t ex <Din hemort>-BOG och därefter BOG-GRU, etc.För att förtydliga, jag undrar alltså om det egentligen finns mycket mer tillgänglighet än man ser på Eurobonus Star Alliance-sökning? Medveten om att TAP förmodligen har tätast förbindelser Europa<->Sydamerika av alla Star-bolag, men när jag hittar flera hundra platser kommande höst med TAP och ingen enda med Lufthansa, Swiss, Air Canada, United, Avianca, Copa eller Turkish börjar man ju undra om man ser allt eller ens en bråkdel.
Ja, alla routingmöjligheter dyker inte upp. Gör separata sökningar mellan t ex GRU, RIO, BOG, YYZ, LAX, ORD, NYC, MIA, FRA, AMS, BCN, MAD, LHR, etc och ring in och boka. Exampel: Se om du hittar FRA-GRU och kolla därefter om <Din hemort>-FRA finns. Testa annars t ex <Din hemort>-BOG och därefter BOG-GRU, etc.