Senaste nytt

Möjligheter till uppgradering på Finnair? Cash eller annat?

lillemannen

Medlem
Någon som vet angående upgrade voucherna som platinum. Kan man använda den på flyg efter utgånget datum men självklart applicerat den innan den är utgången.
 

011430121

Medlem
Någon som vet angående upgrade voucherna som platinum. Kan man använda den på flyg efter utgånget datum men självklart applicerat den innan den är utgången.
Har funderat på samma fråga, tog det säkra och bokade en Europa resa 14 dagar innan brytperioden
Har bokat upp mina vouchers i och med denna enkelresa
Kommer nog inte hinna utnyttja de två för långresorna
 

Tevyn

Medlem
Vad är chansen för en uppgradering vid waitlist där 7 platser finns lediga i business? Kollade både dagen före och dagen efter och det ser ut att vara exakt samma 7 platser lediga även där, men där finns 1 plats tillgänglig för uppgradering. Resan är om ca ett halvår. Någon som har erfarenhet? Är guld.
 
Last edited:
Vad är chansen för en uppgradering vid waitlist där 7 platser finns lediga i business? Kollade både dagen före och dagen efter och det ser ut att vara exakt samma 7 platser lediga även där, men där finns 1 plats tillgänglig för uppgradering. Resan är om ca ett halvår. Någon som har erfarenhet? Är guld.
Prövat att ringa och prata med dom? OM det står att en plats finns tillgänglig bör du som Guld kunna lägga in för att få uppgradering direkt mig veterligen.
 

lillemannen

Medlem
Vad är chansen för en uppgradering vid waitlist där 7 platser finns lediga i business? Kollade både dagen före och dagen efter och det ser ut att vara exakt samma 7 platser lediga även där, men där finns 1 plats tillgänglig för uppgradering. Resan är om ca ett halvår. Någon som har erfarenhet? Är guld.
Om platsen finns tillgänglig, kan du som guld direkt bli uppgraderad. Vänta inte att ringa eller lös detta på hemsidan.
 

Tevyn

Medlem
Prövat att ringa och prata med dom? OM det står att en plats finns tillgänglig bör du som Guld kunna lägga in för att få uppgradering direkt mig veterligen.
Pratade precis på chatten med dem men de kunde inte göra något annat än att lägga mig på waitlist påstod de. Kanske får pröva att ringa!
 

Erik M

Medlem
Minns inte exakt vad jag betalade men sist jag åkte hem från NY väntade jag till sist av alla med att boarda. En plats i business var en no-show och jag fick köpa uppgradering från economy till (nya) business för ... några tusen. "A steal" sa personalen i gaten och det är bara att hålla med.
 
Toppen